loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ بی تو طاقت ندارم,    دانلود آهنگ من بی تو دنیام جهنم سینا شعبانخانی,    دانلود آهنگ من بی تو طاقت ندارم بیا, &nbs

حسین بازدید : 5 سه شنبه 14 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ بی تو طاقت ندارم
,    دانلود آهنگ من بی تو دنیام جهنم سینا شعبانخانی
,    دانلود آهنگ من بی تو طاقت ندارم بیا
,    دانلود اهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی
,    بیا نمیشه من بی تو طاقت اصلا ندارم
,    دانلود اهنگ زندگی بی تو برام جهنمه
,    دانلود آهنگ سینا شعبانخانی عشق من
,    اهنگ عاشقتر از من پیدا نمیشه
,    دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بی قرارم
,   

https://nicmusic.net/1394/09/%D8%B3%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D9%88/

متن آهنگ سینا شعبانخانی من بی تو

 

من بی تو دنیام جهنم

من بی تو حرفام پر از غم

من بی تو دردام قد دریاست

من بی تو اشکام میریزه

خاطرت واسم عزیزه

من بی تو دردام قد دریاست

من بی تو طاقت ندارم بیا

من بی تو یک بی قرارم بیا

من بی تو آرامش و قراری توی دلم ندارم بیا

من بی تو طاقت ندارم بیا

من بی تو یک بی قرارم بیا

من بی تو طاقت ندارم

چشم انتظارم یه بی قرارم بیا

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

♫♫♫

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام من بی تو

♫♫♫

من بی تو دنیام جهنم

من بی تو حرفام پر از غم

من بی تو دردام قد دریاست

من بی تو اشکام میریزه

خاطرت واسم عزیزه

من بی تو دردام قد دریاست

من بی تو طاقت ندارم بیا

من بی تو یک بی قرارم بیا

من بی تو آرامش و قراری توی دلم ندارم بیا

من بی تو طاقت ندارم بیا

من بی تو یک بی قرارم بیا

من بی تو طاقت ندارم

چشم انتظارم یه بی قرارم بیا

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو طاقت ندارم دانلود آهنگ من بی تو دنیام جهنم سینا شعبانخانی دانلود آهنگ من بی تو طاقت ندارم بیا دانلود اهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی بیا نمیشه من بی تو طاقت اصلا ندارم دانلود اهنگ زندگی بی تو برام جهنمه دانلود آهنگ سینا شعبانخانی عشق من اهنگ عاشقتر از من پیدا نمیشه دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بی قرارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب