loading...

موزیک خفن

اون تا رفت دنیام رفت دوست دارم حتی لجبازیاشم من شبا با عکست میخوابم هنوز عادتایه بدمو دارم هیپنوتیزمه چشماتم ولی راهی نذاشتی واسم نمیخوای دیگه پیشت باشم مرسی که بودی تا اینجاشم امیدوارم خوشبخت شی بری

حسین بازدید : 99 جمعه 06 مهر 1397

اون تا رفت دنیام رفت
دوست دارم حتی لجبازیاشم
من شبا با عکست میخوابم
هنوز عادتایه بدمو دارم
هیپنوتیزمه چشماتم ولی راهی نذاشتی واسم
نمیخوای دیگه پیشت باشم مرسی که بودی تا اینجاشم
امیدوارم خوشبخت شی
بری از دست من راحت شی
خودت میخواستی با اون باشی


بری رفیقه نیمه راه شی
امیدوارم خوشبخت شی میخوای تو بغلش آروم شی
فقط بگو قولو قرارامون چی زیر بارونا گریه هامون چی
تکست آهنگ هیپنوتیزم ساسی مانکن
منو غصه و غم با همیم
آره اینجا دوره همیه
چه شهر بدیه که خوب توش تویی
تو هم برو مثله بقیه
یه چشم اشک یه چشم خون
حسرته یه روز خوب به دلم موند
اسمش کنار اسمم بود
ولی پیشم نبود شاید قسمت بود
امیدوارم خوشبخت شی
بری از دست من راحت شی
خودت میخواستی با اون باشی بری رفیقه نیمه راه شی
امیدوارم خوشبخت شی میخوای تو بغلش آروم شی
فقط بگو قولو قرارامون چی
زیر بارونا گریه هامون چی

http://www.persiantext.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب