loading...

موزیک خفن

X یه کاغذ سفید رو هر چقدر هم که سفید و تمیز باشه کسی قابش نمیگیره X واسه موندگاری باید حرفی واسه گفتن داشت منم حرفامو اینجا میزنم …. X دل عاشق بی تو دلگیره واسه عشقت داره میمیره

حسین بازدید : 1339 یکشنبه 15 مهر 1397
X یه کاغذ سفید رو هر چقدر هم که سفید و تمیز باشه کسی قابش نمیگیره X واسه موندگاری باید حرفی واسه گفتن داشت منم حرفامو اینجا میزنم …. X دل عاشق بی تو دلگیره واسه عشقت داره میمیره X برگرد بیا دلم اسیره عشق من عشق من دلتنگم X تو خودت اینو میدونی بدون تو من میمیرم X توی دنیای بزرگی مثه گنجشکی اسیرم X عاشقم عاشق تو هستم تا که دنیاست تو رو میپرستم X من مست جام تو هستم عشق من X بگو تا کی عاشقت باشم ..

 

یه کاغذ سفید رو هر چقدر هم که سفید و تمیز باشه کسی قابش نمیگیره

واسه موندگاری باید حرفی واسه گفتن داشت منم حرفامو اینجا میزنم ….

دل عاشق بی تو دلگیره واسه عشقت داره میمیره

برگرد بیا دلم اسیره عشق من عشق من دلتنگم

تو خودت اینو میدونی بدون تو من میمیرم

توی دنیای بزرگی مثه گنجشکی اسیرم

عاشقم عاشق تو هستم تا که دنیاست تو رو میپرستم

من مست جام تو هستم عشق من ………..//

بگو تا کی عاشقت باشم ..

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://nakaman.net







برچسب ها یه کاغذ سفید رو هر چقدر هم که سفید و تمیز باشه کسی قابش نمیگیره واسه موندگاری باید حرفی واسه گفتن داشت منم حرفامو اینجا میزنم …. دل عاشق بی تو دلگیره واسه عشقت داره میمیره برگرد بیا دلم اسیره عشق من عشق من دلتنگم تو خودت اینو میدونی بدون تو من میمیرم توی دنیای بزرگی مثه گنجشکی اسیرم عاشقم عاشق تو هستم تا که دنیاست تو رو میپرستم من مست جام تو هستم عشق من بگو تا کی عاشقت باشم ..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب