loading...

موزیک خفن

دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم دلم گرفته نمیخوام اینجا بمونم امشب دل من ای خدا طاقت نداره تا کی خدایا اشک غم باید بباره بذارین برم من بذارین برم من دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم از سیت

حسین بازدید : 648 شنبه 14 تیر 1399

دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم

دلم گرفته نمیخوام اینجا بمونم

امشب دل من ای خدا طاقت نداره

تا کی خدایا اشک غم باید بباره

بذارین برم من بذارین برم من

دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم از سیتا قاسمی

بذارین برم من بذارین برم من

بذارین برم من بذارین برم من

بخت من امروز بیدار نمیشه

گل به گلستان بیخار نمیشه

شهر من آخر منو رها کرد

بازم غم اومد منو صدا کرد

این درد غربت منو گرفته

هر چی که داشتم از من گرفته

میخوام برم من اما نمیشه

غم جدایی تموم نمیشه

امشب دل من طاقت نداره

تا کی خدایا باید بناله

بذارین برم من بذارین برم من

بذارین برم من بذارین برم من

بذارین برم من بذارین برم من

دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم

دلم گرفته نمیخوام اینجا بمونم

امشب دل من ای خدا طاقت نداره

تا کی خدایا اشک غم باید بباره

بذارین برم من بذارین برم من

بذارین برم من بذارین برم من

بذارین برم من بذارین برم من

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب