loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ حساب نمیکنم روش,    دانلود اهنگ میرم پی کارم,    دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی میرم پی کارم,    یه دونه خدا دارم,  &n

حسین بازدید : 267 دوشنبه 23 مهر 1397



,    دانلود اهنگ حساب نمیکنم روش
,    دانلود اهنگ میرم پی کارم
,    دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی میرم پی کارم
,    یه دونه خدا دارم
,    متن اهنگ میرم پی کارم
,    یه دونه خدا دارم یه دل که موندم کوش
,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی
,    دانلود اهنگ میرم پی کارم از علیرضا
,    دانلود اهنگ یه دونه خدا دارم

https://upmusics.com

و 128

آهنگسازی : علیرضا طلیسچی / تنظیم کننده : حامد برادران

Exclusive Song: Alireza Talischi – “Miram Peye Karam” With Text And Direct Links In UpMusic

Miram Peye Karam دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی میرم

 

متن آهنگ میرم پی کارم علیرضا طلیسچی

♪♪♫♫♪♪♯
بعد تو دیگه شاید کسی نتونه جاتو بگیره
♪♪♫♫♪♪♯ ولی اون موقعی که باید نبودی که کنارم ♪♪♫♫♪♪♯
مهم نیست بعدش اصلا نه نباشی بازم هستم
ولی منه دیوونه هنوز واسه تو دلواپسم
♪♪♫♫♪♪♯ یه دونه خدا دارم یه دل که موندم کوش ♪♪♫♫♪♪♯
یه دونه تو که این موقع ها حساب نمیکنم روش
یه دونه دل تنها یه سایه که دیگه ندارم
♪♪♫♫♪♪♯ خودم درستش میکنم میرم پی کارم ♪♪♫♫♪♪♯
میرم پی کارم

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ حساب نمیکنم روش دانلود اهنگ میرم پی کارم دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی میرم پی کارم یه دونه خدا دارم متن اهنگ میرم پی کارم یه دونه خدا دارم یه دل که موندم کوش دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دانلود اهنگ میرم پی کارم از علیرضا دانلود اهنگ یه دونه خدا دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب