loading...

موزیک خفن

متن آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان کیفیت 320,متن موزیک  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,تکست آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلو

حسین بازدید : 327 پنجشنبه 26 مهر 1397

متن آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان کیفیت 320,متن موزیک  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,تکست آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود موزیک جدید,Text Music & Download music,دانلود آهنگ جدید,  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان اهنگ جدید,دانلود موزیک  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود آهنگ زیبا,کد آهنگ پیشواز همراه اول  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,کد آوای انتظار همراه اول  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,mp3  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود آهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان ریمیکس Remix,دانلود آهنگ 97 ,Download New Music,دانلود   سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود متن اهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,متن ترانه  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,Iranian Music,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود ترانه  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود بهترین آهنگها,دانلود اهنگ ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,دانلود رایگان اهنگ  سربار کسی نبودم از مرتضی جوان,

http://nakaman.net

بازم شبو بازم منو بازم یه دل داغون

بازم منو خونه ای که بی تو شده چه ویرون

به خدا سنگینه قلبم که شدم پریشون

سربار کسی نبودم که اینبار مال تو شم

من خار کسی نبودم که اینبار خار تو شم

هرجا هستی خوش باش ولی من عاشق تو بودم

حساس بودم روت ولی من سربارت نبودم 

سربار کسی نبودم که اینبار مال تو شم

من خار کسی نبودم که اینبار خار تو شم

هرجا هستی خوش باش ولی من عاشق تو بودم

حساس بودم روت ولی من سربارت نبودم 

زمین گرم حقم نبود که تو آرزوم باشه

بدجور نگران حالتم اما نمیخوای باشه ..

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ سربار کسی نبودم از مرتضی جوان دانلود آهنگ سربار کسی نبودم از مرتضی جوان کیفیت 320 متن موزیک سربار کسی نبودم از مرتضی جوان تکست آهنگ سربار کسی نبودم از مرتضی جوان دانلود آهنگ سربار کسی نبودم از مرتضی جوان دانلود موزیک جدید Text Music & Download music دانلود آهنگ جدید سربار کسی نبودم از مرتضی جوان اهنگ جدید دانلود موزیک سربار کسی نبودم از مرتضی جوان دانلود آهنگ زیبا کد آهنگ پیشواز همراه اول سربار کسی نبودم از مرتضی جوان کد آوای انتظار همراه اول سربار کسی نبودم از مرتضی جوان mp3 سربار کسی نبودم از مرتضی جوان دانلود آهنگ سربار کسی نبودم از مرتضی جوان ریمیکس Remix دانلود آهنگ 97 Download New Music دانلود سربار کسی نبودم از مرتضی جوان دانلود متن اهنگ سربار کسی نبودم از مرتضی جوان متن ترانه سربار کسی نبودم از مرتضی جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب