loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ اگر زجمله ملامت,    دانلود آهنگ شکوه مختاباد,    دانلود اهنگ رمیدی و نرمیدم مختاباد,    دانلود اهنگ بریدی و نبریدم مختاباد,

حسین بازدید : 43 دوشنبه 07 آبان 1397



,    دانلود اهنگ اگر زجمله ملامت
,    دانلود آهنگ شکوه مختاباد
,    دانلود اهنگ رمیدی و نرمیدم مختاباد
,    دانلود اهنگ بریدی و نبریدم مختاباد
,    دانلود اهنگ وفا نکردی و کردم از مهرداد اوستا
,    دانلود اهنگ وفا نکردی و کردم عبدالحسین مختاباد
,    دانلود آلبوم شکوه مختاباد با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ شکوه مختاباد با لینک مستقیم
,    دانلود وفا نکردی و کردم خطا ندیدی و دیدم

وفا نکردی و کردم، خطا ندیدی و دیدم
رمیدی و نرمیدم، بریدی و نبریدم
اگر زجمله ملامت شنیدم از تو شنیدم
وگر ز کرده ندامت کشیدم از تو کشیدم
شکوه دارم، شکوه دارم، با دل بی­غمگسارم
مردم ای مه تا بسوزی همچو شمعی برمزارم
بعد از این یا گردبادم، یا در این صحرا غبارم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم
♬♪♬♪
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم
♬♪♬♪
گذشتی و نگذشتم، شکستی و نشکستم
بریدی و نبریدم، گسستی و نگسستم
اگر که خانه بدوشم، اگر که باده پرستم
کجا که با تو نبودم، کجا که بی تو نشستم
شکوه دارم، شکوه دارم، با دل بی­ غمگسارم
مردم ای مه تا بسوزی همچو شمعی برمزارم
بعد از این یا گردبادم، یا در این صحرا غبارم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم
♬♪♬♪
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم

 

 

nafismusic.ir/دانلود-آهنگ-شکوه-فاطمه-مهلبان/

 







برچسب ها دانلود اهنگ اگر زجمله ملامت دانلود آهنگ شکوه مختاباد دانلود اهنگ رمیدی و نرمیدم مختاباد دانلود اهنگ بریدی و نبریدم مختاباد دانلود اهنگ وفا نکردی و کردم از مهرداد اوستا دانلود اهنگ وفا نکردی و کردم عبدالحسین مختاباد دانلود آلبوم شکوه مختاباد با کیفیت 320 دانلود آهنگ شکوه مختاباد با لینک مستقیم دانلود وفا نکردی و کردم خطا ندیدی و دیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب