loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ mp3 محلی داداشی صالح جعفرزاده,    اهنگ mp3 داداشی جدید,    دانلود اهنگ mp3 داداشی کجایی,    تمام آهنگ m

حسین بازدید : 299 جمعه 06 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 محلی داداشی صالح جعفرزاده
,    اهنگ mp3 داداشی جدید
,    دانلود اهنگ mp3 داداشی کجایی
,    تمام آهنگ mp3 های صالح جعفرزاده
,    اهنگ mp3 داداشی مرتضی جعفرزاده
,    آهنگ mp3 داداشی جونم
,    اهنگ mp3 محلی صالح جعفرزاده
,    اهنگ mp3 داداشی جونم دوستت دارم
,    اهنگ mp3 صالح جعفرزاده رفیق
,    دانلود آهنگ mp3 محلی

 

 

متن آهنگ امین داداشی دوست دارم

 

چشای رنگیت موهای مشکیت حس توو دستاتو میخوامش

دنیا میارن همه کس و کارم من از خدامه تویی دلدارم

منو تو مال همیم چی بخوای چی نخوای

زندگیم مال تویه چی بیای چه نیای

عالمی داره با تو عاشقی واسه من 

آره آره دوست دارم نگی نه به دل من

عشقم جونم عمرم شدی تو 

وقتی میخندی دل میبری تو دوست دارم

آره دردات به جونم تا عمر دارم از تو میخونم 

چشای رنگیت موهای مشکیت حس توو دستاتو میخوامش

دنیا میارن همه کس و کارم من از خدامه تویی دلدارم

منو تو مال همیم چی بخوای چی نخوای

زندگیم مال تویه چی بیای چه نیای

عالمی داره با تو عاشقی واسه من 

آره آره دوست دارم نگی نه به دل من

عشقم جونم عمرم شدی تو 

وقتی میخندی دل میبری تو دوست دارم

آره دردات به جونم تا عمر دارم از تو میخونم 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی داداشی صالح جعفرزاده اهنگ mp3 داداشی جدید دانلود اهنگ mp3 داداشی کجایی تمام آهنگ mp3 های صالح جعفرزاده اهنگ mp3 داداشی مرتضی جعفرزاده آهنگ mp3 داداشی جونم اهنگ mp3 محلی صالح جعفرزاده اهنگ mp3 داداشی جونم دوستت دارم اهنگ mp3 صالح جعفرزاده رفیق دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب