loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ بسوز ای دل,    اکورد اهنگ ای دلم بسوز,    دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز,   

حسین بازدید : 217 دوشنبه 14 آبان 1397



,   

,    دانلود آهنگ بسوز ای دل
,    اکورد اهنگ ای دلم بسوز
,    دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز
,    متن اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز
,    کد پیشواز ایرانسل فتاح فتحی ای دلم بسوز
,    اهنگ اخ دلم بسوز اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز
,    دانلود آهنگ بسوز ای دل از ستار
,    دانلود اهنگ دستشو بگیر بیخیال من
,    اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخوامش هنوز

,   

 

http://sakhamusic.ir/music-video-by-fattah-fathi-called-ay-delam-besouz/

 

متن آهنگ فتاح فتحی – ای دلم بسوز

دستشو بگیر بیخیال من خوشبحال اون بد بحال من
دوری از چشمات واسه دو روز زندگیم سوخت ای دلم بسوز
ای دلم بسوز اخ دلم بسوز دوستش دارم و میخوامش هنوز
من هنوز دلم پیش چشماشه نمیخوام دیگه با کسی باشه
ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزم میخوامش هنوز
هر دفعه هی دعا میکنم حرف تو از کسی نشنوم
اما باز تو هی تکرار میشی باز میبینم دیونتم
سردم از خوشی خالیم تو بد حال احوالیم
دستت و تو دستاش بگیر اون نگات ازش پس بگیر

 

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط







برچسب ها دانلود آهنگ بسوز ای دل اکورد اهنگ ای دلم بسوز دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز متن اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز کد پیشواز ایرانسل فتاح فتحی ای دلم بسوز اهنگ اخ دلم بسوز اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز دانلود آهنگ بسوز ای دل از ستار دانلود اهنگ دستشو بگیر بیخیال من اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخوامش هنوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب