loading...

موزیک خفن

دانلود موزیک ویدیو گل زیبای من مرضیه ,گل زیبای من مرضیه کیفیت عالی,گل زیبای من مرضیه ,دانلود آهنگ گل زیبای من مرضیه سایت ایکس نایس,کد موزیک جدید گل زیبای من م

حسین بازدید : 159 چهارشنبه 16 فروردین 1396





آهنگ گل زیبای من مرضیه

 بختبیدار منی حسن گلزار منی

منم کهرام توام‍ اسیـــر دامتوام

آ....آ...آ...

ای روی تو بهشت من _ عشق تو سرنوشت من

باز آ...باز آ...باز آ...باز آ...

تو گل زیبایمنی می من میــنایمنی

بخدا ای ماه درخشانروشنــی شبهای منی

سحر امـــــــــید منی مَهِ من خورشید منی

بخدا ای جلوه ی هستی زندگـــی جاوید منی



ای دل نور تو کو ، ای جان شور تو کو ای مَه مهــر و وفای تو کجا شد

بی آن سلسله مو ، بــــــا من قصه مگو دل خواهان فنا شد ، چه بجا شد




بی شکیب و دلداده منم بی نصیب و آزاده منم

چون بی دلارامم کو صبر و آرامم

باشد چون افسانه آغــاز و انجامــم



تو گل زیبــــای منیمی من مینای منی

بخدا ای ماه درخشانروشنی شبهای منی




www.iransong.com







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو گل زیبای من مرضیه گل زیبای من مرضیه کیفیت عالی گل زیبای من مرضیه دانلود آهنگ گل زیبای من مرضیه سایت ایکس نایس کد موزیک جدید گل زیبای من مرضیه Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ گل زیبای من مرضیه فروردین 96 تکست آهنگ گل زیبای من مرضیه دانلود ترانه گل زیبای من مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید متن آهنگ گل زیبای من مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس گل زیبای من مرضیه کد آهنگ جدید گل زیبای من مرضیه کد موزیک گل زیبای من مرضیه دانلود آهنگ جدید گل زیبای من مرضیه کیفیت 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم گل زیبای من مرضیه دانلود آهنگ گل زیبای من مرضیه کیفیت عالی تکست نایس گل زیبای من مرضیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل زیبای من مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب