loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید تکست نایس الهی الهی مرضیه ,دانلود آهنگ الهی الهی مرضیه سایت ایکس نایس,متن آهنگ الهی الهی مرضیه ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم الهی الهی مرضیه ,

حسین بازدید : 477 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ الهی الهی مرضیه

 الهی الهی غم ها با یاد تو سرور است
الهی الهی شادی بی یاد تو غرور است
الهی الهی سعادتی در دنیا ده
که قیامت دور است

الهی الهی غم ها با یاد تو سرور است
الهی الهی شادی بی یاد تو غرور است
الهی الهی سعادتی در دنیا ده
که قیامت دور است


الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی


یا رب ز شراب عشق سرمستم کن
یکباره به بند عشق پابستم کن
از هر چه ز عشق خود تهی دستم کن
در عشق خودت نیست کن و هستم کن

الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی

پیوسته دلم دم از هوای تو زند
جان در تن من نفس برای تو زند
پیوسته دلم دم از هوای تو زند
جان در تن من نفس برای تو زند
گر بر سر خاک من گیاهی روید
از هر برگش بوی وفای تو زند
گر بر سر خاک من گیاهی روید
از هر برگش بوی وفای تو زند

الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی




http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تکست نایس الهی الهی مرضیه دانلود آهنگ الهی الهی مرضیه سایت ایکس نایس متن آهنگ الهی الهی مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم الهی الهی مرضیه تکست آهنگ الهی الهی مرضیه دانلود آهنگ الهی الهی مرضیه فروردین 96 دانلود آهنگ جدید الهی الهی مرضیه کیفیت 320 کد موزیک الهی الهی مرضیه Hik' [ndnhd;s khds دانلود ترانه الهی الهی مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ الهی الهی مرضیه کیفیت عالی الهی الهی مرضیه کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو الهی الهی مرضیه کد آهنگ جدید الهی الهی مرضیه تکست نایس الهی الهی مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید کد موزیک جدید الهی الهی مرضیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل الهی الهی مرضیه الهی الهی مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب