loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ گلم بیا بی قرارت شده دلم,    گلم دیگه بی قرارت شده دلم ریمیکس,    دانلود آهنگ میگیرم بغلتو بغلتو دیگه میره دلم,    دانلود ر

حسین بازدید : 89 پنجشنبه 08 آذر 1397


,    دانلود آهنگ گلم بیا بی قرارت شده دلم
,    گلم دیگه بی قرارت شده دلم ریمیکس
,    دانلود آهنگ میگیرم بغلتو بغلتو دیگه میره دلم
,    دانلود ریمیکس اهنگ نفس از مجید اصلاحی
,    دانلود اهنگ گلم دیگه بی قرارت شده دلم
,    مجید اصلاحی نفس ریمیکس
,    مجید اصلاحی ریمیکس
,    دانلود اهنگ دلمو دلمو بغلمو
,    موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس

,   

 

 

متن آهنگ نفس مجید اصلاحی

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من …
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من …
دیگه نفس منی و نفس تو میشه نفس من کدوم دیوونه که عاشق همن و حالا مال همن
میگیرم بغلتو بغل تو دیگه میره دلم میشه نگذری از دلمو دلمو دلمو بغلمو

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی نفس با لینک مستقیم

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من …
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من …
دیگه نفس منی و نفس تو میشه میگیرم بغلتو …
دلمو دلمو بغلمو دلمو دلمو بغلمو

 

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من …
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من …
نفس تو میشه نفس من …

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ گلم بیا بی قرارت شده دلم گلم دیگه بی قرارت شده دلم ریمیکس دانلود آهنگ میگیرم بغلتو بغلتو دیگه میره دلم دانلود ریمیکس اهنگ نفس از مجید اصلاحی دانلود اهنگ گلم دیگه بی قرارت شده دلم مجید اصلاحی نفس ریمیکس مجید اصلاحی ریمیکس دانلود اهنگ دلمو دلمو بغلمو موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب