loading...

موزیک خفن

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام آخر خطم,دانلود آهنگ سینا شعبانخانی با نام آخر خطم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی با نام آخر خطم ,دانلود آهنگ,متن آهنگ سینا شعبانخا

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 14 آذر 1397

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام آخر خطم,دانلود آهنگ سینا شعبانخانی با نام آخر خطم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی با نام آخر خطم ,دانلود آهنگ,متن آهنگ سینا شعبانخانی با نام آخر خطم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی با نام آخر خطم ,

متن آهنگ آخر خطم از سینا شعبانخانی

تورو میخواستم و دنیا با دل من راه نیومد منتظر فردا بودم و فردا نیومد
تو به من میگفتی عشق من یه روزی برمیگردم منتظر عشقم بودم و اما نیومد

آخر خطم اگه نیای کار دادی دستم

Akhare khatam age nayay kar dadi dastam

میدونی که خیلی وابستم پای همه حرفام نشستم

Midooni ke kheyli vabastam paye hame harfam neshastam

ترانه آهنگ آخر خطم از سینا شعبانخانی

تورو میخواستم و حرفای مردم آخرشم تورو ازم جدا کرد
تو نبودی که اشتباه میکردی این دل من بود که اشتباه کرد

آخر خطم اگه نیای کار دادی دستم

Akhare khatam age nayay kar dadi dastam

میدونی که خیلی وابستم پای همه حرفام نشستم

Midooni ke kheyli vabastam paye hame harfam neshastam

http://www.bibakmusic.com







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی با نام آخر خطم دانلود آهنگ سینا شعبانخانی با نام آخر خطم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی با نام آخر خطم دانلود آهنگ متن آهنگ سینا شعبانخانی با نام آخر خطم کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی با نام آخر خطم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب