loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز همراه اول میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی,متن آهنگ

حسین بازدید : 209 پنجشنبه 06 دی 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی,متن آهنگ میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی ,

 

متن آهنگ مسعود صادقلو خاطره

 

دوباره خنده هات بی رنگو رو شدن کی حالتو بد کرد برو ولی اگه دلت هوایی شد

بدون فکر برگرد

برو ولی هیچوقت یادت نره که من چش انتظارتم دیوونه حالیت نیست دلت باهام نیست

اما بیمارتم

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی من که میدونم تو دووم نمیاری

تو با من ی دنیا خاطره داری

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی من که میدونم تو دووم نمیاری

تو با من ی دنیا خاطره داری

میگن که اشتباهمی قشنگترین گناهمی چرا باهام سردی دلیل اشکو آهمی

توو بغض هر نگاهمی ولی کاش زود برگردی

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی من که میدونم تو دووم نمیاری

تو با من ی دنیا خاطره داری

من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو و نامردی من که میدونم تو دووم نمیاری

تو با من ی دنیا خاطره داری

   

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/85984/music-khatereh-8.html







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی متن آهنگ میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل میگن که اشتباهمی قشنگ ترین گناهمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب