loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز همراه اول خسته میشم بابک ارجمند ,متن آهنگ خسته میشم بابک ارجمند ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خسته میشم بابک ارجمند ,دانلود آهنگ جدید خسته میشم بابک ارجمند,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ خس

حسین بازدید : 39 پنجشنبه 13 دی 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول خسته میشم بابک ارجمند ,متن آهنگ خسته میشم بابک ارجمند ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خسته میشم بابک ارجمند ,دانلود آهنگ جدید خسته میشم بابک ارجمند,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ خسته میشم بابک ارجمند با کیفیت 320,

 

متن آهنگ بابک ارجمند خسته نمیشم

 

خسته نمیشم هر چقد نگام کنی دلم میگیره منو روبرام کنی

خسته نمیشم واسه من حرف میزنی هر روز صدبار بگی عاشق منی

نمه بارون بزنه دستت توو دست منه آخ چه دیوونه میشم وقتی بارون میزنه

منو تو و بارون ی جای دنج و ساده چشای من این حسو به هیچکسی نداده

جای تورو خالی میدیدم همیشه پیشم تو که بغلم میکنی من دیوونه میشم

تا نوازش میکنم موهاتو خیلی آروم پلکتو میبندی

نمیدونی که چه حالی میشم تا چشات وا میشه و میخندی

نمه بارون بزنه دستت توو دست منه آخ چه دیوونه میشم وقتی بارون میزنه

منو تو و بارون ی جای دنج و ساده چشای من این حسو به هیچکسی نداده

جای تورو خالی میدیدم همیشه پیشم تو که بغلم میکنی من دیوونه میشم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://www.jenabmusic.com/91310/music-khaste-nemisham.html







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول خسته میشم بابک ارجمند متن آهنگ خسته میشم بابک ارجمند متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل خسته میشم بابک ارجمند دانلود آهنگ جدید خسته میشم بابک ارجمند دانلود آهنگ دانلود آهنگ خسته میشم بابک ارجمند با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب