loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دوست دارم قدر تموم آدما,    دانلود اهنگ فریدون اسرایی دوست دارم قد تموم ادما,    دانلود آهنگ دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما از فریدون آس

حسین بازدید : 321 پنجشنبه 02 اسفند 1397

,    دانلود آهنگ دوست دارم قدر تموم آدما
,    دانلود اهنگ فریدون اسرایی دوست دارم قد تموم ادما
,    دانلود آهنگ دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما از فریدون آسرایی
,    دانلود آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی
,    متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی
,    متن آهنگ دوست دارم 2 فریدون آسرایی
,    دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما ترکی
,    دانلود آهنگ دوست دارم قد تموم عالم
,    دانلود آهنگ قدیمی دوست دارم دوست دارم

 

 

دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
قد تموم آدما
قد تموم عاشقا
دل بردی و پنهون شدی

Del Bordio Penhoon Shodi
دل بردی و پنهون شدی

Del Bordio Penhoon Shodi
از من چرا ای بی وفا
از من چرا از من چرا
عاشق شدم عاشق شدم
عاشق شدم عاشق شدم
از چشم من پنهون نشو

Az cheshme Man Penhoon Nasho
از چشم من پنهون نشو

Az cheshme Man Penhoon Nasho
تنها شدم تنها شدم
تنها شدم تنها شدم
تنها نرو تنها نرو
تنها نرو تنها نرو
ترانه آهنگ دوستت دارم از فریدون آسرایی

پر می کشی تا آسمون

Par Mikeshi Ta Asemoon
من خسته بی بال و پر
پر می کشی تا آسمون

Par Mikeshi Ta Asemoon
من خسته بی بال و پر
روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر

Az Man Nemibini Asar
روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر
روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر

Az Man Nemibini Asar
دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دویت دارم
قد تموم آدما

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم قدر تموم آدما دانلود اهنگ فریدون اسرایی دوست دارم قد تموم ادما دانلود آهنگ دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما از فریدون آسرایی دانلود آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی متن آهنگ دوست دارم 2 فریدون آسرایی دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما ترکی دانلود آهنگ دوست دارم قد تموم عالم دانلود آهنگ قدیمی دوست دارم دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب