loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ دوست دارم صورتمو وقتی ازت حرف میزنم من,    ریمیکس اهنگ چه قشنگ مسیح,    ریمیکس ببین چه قشنگ,    ببین چه قشنگ کنار هم چیدم ه

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 02 اسفند 1397



,    دانلود اهنگ دوست دارم صورتمو وقتی ازت حرف میزنم من
,    ریمیکس اهنگ چه قشنگ مسیح
,    ریمیکس ببین چه قشنگ
,    ببین چه قشنگ کنار هم چیدم همه خاطره هامونو
,    دانلود اهنگ مسیح و ارش چه قشنگ
,    دانلود اهنگ ببین چه قشنگ ریمیکس
,    دانلود اهنگ چه قشنگ
,    ببین چه قشنگ دارم آتیش میگیرم
,    آهنگ چه قشنگ از مسیح و آرش

,   

متن آهنگ جدید آرش ای پی و مسیح بنام چه قشنگ

دوست دارم صورتمو وقتی ازت حرف میزنم من
با خاطراتت دور شدی اما هنوز نزدیک من هست
اون طعم شیرین با همه تلخی داشتی تو آروم از کنارم میرفتی
چه قشنگ یادم اومدی بازم یادمه دور میشدی قلبم میلرزید

ببین چه قشنگ کنار هم چیدم همه خاطره هامونو
کوچکترین چیزم ننداختم از قلم حتی همون نم نم بارونو
ببین چه قشنگ دارم آتیش میگیرم زیر گریه من برات با جون و دل
ببین چه قشنگ داره جون میره واست چقد خواستم نری با خون و دل

ببین چه قشنگ کنار هم چیدم همه خاطره هامونو
کوچکترین چیزم ننداختم از قلم حتی همون نم نم بارونو
ببین چه قشنگ دارم آتیش میگیرم زیر گریه من برات با جون و دل
ببین چه قشنگ داره جون میره واست چقد خواستم نری با خون و دل
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید آرش ای پی و مسیح بنام چه قشنگ
♫♫♫♫♫♫
چه قشنگ با یاد تو بازم همون آدم شدم من یادمه این آدما آسون ازم رد میشدن نه
هی پیت میگشتمو دنبال تو تو کوچه ها خاطرات تو هنوز مونده توی این خونه جا

ببین چه قشنگ کنار هم چیدم همه خاطره هامونو
کوچکترین چیزم ننداختم از قلم حتی همون نم نم بارونو
ببین چه قشنگ دارم آتیش میگیرم زیر گریه من برات با جون و دل
ببین چه قشنگ داره جون میره واست چقد خواستم نری با خون و دل

ببین چه قشنگ کنار هم چیدم همه خاطره هامونو
کوچکترین چیزم ننداختم از قلم حتی همون نم نم بارونو
ببین چه قشنگ دارم آتیش میگیرم زیر گریه من برات با جون و دل
ببین چه قشنگ داره جون میره واست چقد خواستم نری با خون و دل

 

http://www.mymusics.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ دوست دارم صورتمو وقتی ازت حرف میزنم من ریمیکس اهنگ چه قشنگ مسیح ریمیکس ببین چه قشنگ ببین چه قشنگ کنار هم چیدم همه خاطره هامونو دانلود اهنگ مسیح و ارش چه قشنگ دانلود اهنگ ببین چه قشنگ ریمیکس دانلود اهنگ چه قشنگ ببین چه قشنگ دارم آتیش میگیرم آهنگ چه قشنگ از مسیح و آرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب