loading...

موزیک خفن

آهنگ وای وای امیر آراموای وای دل من تو حل مشکل منوای وای کجایی کوچولوی خوشگل منوای وای دل من تو حل مشکل منوای وای کجایی کوچولوی خوشگل منوای وای دل من تو حل مشکل منوای وای کجایی کوچولوی خوشگل منوای وای

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 01 فروردین 1398

آهنگ وای وای امیر آرام

وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من
وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من

وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من


وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من

امروزو فردا نکن
اشکمو دریا نکن
پرپر و پرپر نکن
یکی دو سه روز قهر نکن
امروزو فردا نکن
اشکمو دریا نکن
پرپر و پرپر نکن
یکی دو سه روز قهر نکن
وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من

اگه یواش یواش همچین و همچون بکنی
اگه یواش یواش دل ما رو پر خون بکنی
اگه یواش یواش بری بری پیدات نشه
یه روز میشه هیچکی خاطرخوات نشه

وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من
وای وای دل من
تو حل مشکل من

اگه یه روز تنها بشی هیچکی سراغت نمیاد
همه از پیشت میرن تورو دیگه هیچکی نمی خواد
تورو دیگه هیچکی نمی خواد

وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من
وای وای دل من
تو حل مشکل من

وای وای دل من
تو حل مشکل من

اگه یواش یواش همچین و همچون بکنی
اگه یواش یواش دل ما رو پر خون بکنی
اگه یواش یواش بری بری پیدات نشه
یه روز میشه هیچکی خاطرخوات نشه

وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من
وای وای دل من
تو حل مشکل من
وای وای کجایی
کوچولوی خوشگل من







برچسب ها دانلود آهنگ وای وای امیر آرام با کیفیت 320 وای وای امیر آرام متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل وای وای امیر آرام Download Music دانلود آهنگ بیکلام وای وای امیر آرام کد آهنگ پیشواز همراه اول وای وای امیر آرام متن آهنگ وای وای امیر آرام دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید وای وای امیر آرام دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب