loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام کی قلبتو دزدیده اخه,    دانلود آهنگ کی قلبتو دزدیده آخه,    دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب,    اکورد اه

حسین بازدید : 407 شنبه 03 فروردین 1398


,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام کی قلبتو دزدیده اخه
,    دانلود آهنگ کی قلبتو دزدیده آخه
,    دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب
,    اکورد اهنگ تنهایی میلاد بهشتی
,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی برگرد
,    اهنگ دیوونت شدم میلاد بهشتی
,    کی قلبتو دزدیده اخه اینجوری میری عشق من
,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی گریه کردم
,    دانلود موزیک ویدیو میلاد بهشتی تنهایی

,   

,   

https://naslemusic.com/

کی قلبتو دزدیده آخه اینجوری میری عشق من
تو هم آخر میمونی تنها یه روزی میشی مثل من
عشقای امروزی میره یه روزی میاد یه روزی میره
تا به خودت بیای میبینی تنها موندی و خیلی دیره
خیلی دیره…


بی دلیل و بیهوده میری این راه تمومی نداره
دنیات شده پر از تنهایی دیگه واست جا نداره
کی قلبتو دزدیده آخه اینجوری میری عشق من
تو هم آخر میمونی تنها یه روزی میشی مثل من
کی قلبتو دزدیده آخه اینجوری میری عشق من
تو هم آخر میمونی تنها یه روزی میشی مثل من

 







برچسب ها دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام کی قلبتو دزدیده اخه دانلود آهنگ کی قلبتو دزدیده آخه دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب اکورد اهنگ تنهایی میلاد بهشتی دانلود اهنگ میلاد بهشتی برگرد اهنگ دیوونت شدم میلاد بهشتی کی قلبتو دزدیده اخه اینجوری میری عشق من دانلود اهنگ میلاد بهشتی گریه کردم دانلود موزیک ویدیو میلاد بهشتی تنهایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب