loading...

موزیک خفن

دانلوداهنگ سخته ولی حقیقته این گریه های لعنتی,دانلود اهنگ سخته ولی حقیقته,دانلود اهنگ تلخ ولی حقیقت,دانلود اهنگ تلخه ولی حقیقته از سامی لو,این گریه های لعنتی سهم من از احساسمه,کلیپ تلخه ولی حقیقته,کلی

حسین بازدید : 301 یکشنبه 04 فروردین 1398

دانلوداهنگ سخته ولی حقیقته این گریه های لعنتی
,
دانلود اهنگ سخته ولی حقیقته
,
دانلود اهنگ تلخ ولی حقیقت,

دانلود اهنگ تلخه ولی حقیقته از سامی لو
,
این گریه های لعنتی سهم من از احساسمه
,
کلیپ تلخه ولی حقیقته
,
کلیپ اهنگ تلخ ولی حقیقته این گریه های لعنتی
,
فیلم تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی
,
دانلود اهنگ این گریه های لعنتی سهم من از احساسمه

http://hitmusic.ir

اهنگ میلاد راستاد جوکر

خوب میدونم عزیز من نمیرسم

به تو دیگه عطر غریبه رو تنت معنی حرفاتو میگه

شکستی باور منو به اعتماد عاشقی

حرفات دروغه میدونم چیزی نمیخواد که بگی

تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی

من بی تو بیتابمو تو بگو که با کی راحتی

چیزی نگو فقط برو دل میکنم ازت فقط

برو بیشتر از این دروغ نگو برو میبخشمت تو رو

صورت پر از درد خنده ی پر از حرف

سر با تو بودن زیبایی خودم رفت

داده مخ خودم رد بودم قانع رابطه سرد

بازم دمت گرمه گرگ و رنگ میکنی جای بره

تو که دل نداری یه گرگ زیر ارایشی روز ها درگیر دوردوری

و شب ها باعث ارایشی ولم کردی حالا که چی

♫♫♫♫

تکست اهنگ جوکر میلاد راستاد

♫♫♫♫

لبخند من تفسیر تاثیر گریه هامه تویی

الاج سردرد من نیستی به جات یک تنه وایستادم

عکسات میکشن برا من شاخ وشونه

تو بیست و چهار ساعت بیشت و پنج ساعت توی خونه

دیوونه زندونه اینجا برام خونه سهله کل دنیا خدام و خدات

و قسمت میدم حرمت عشقمون سر جاش باشه

خاطره هامونو نمیفروشم به هر کی که بیاد و باهام باشه

من تو جفتمون داغون اسم همدیگه رو بچه هامون

شاید نفرینه گرفتتمون که لمس نکنه هیچکس دست و پامو

تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی

من بی تو بیتابمو تو بگو که با کی راحتی

چیزی نگو فقط برو دل میکنم ازت

فقط برو بیشتر از این دروغ نگو برو میبخشمت تو رو

اهنگ میلاد راستاد جوکر

من تو جفتمون داغون اسم همدیگه رو بچه هامون

شاید نفرینه گرفتتمون که لمس نکنه هیچکس دست و پامو

تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی

من بی تو بیتابمو تو بگو که با کی راحتی

چیزی نگو فقط برو دل میکنم ازت

فقط برو بیشتر از این دروغ نگو برو میبخشمت تو رو

 

 


دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلوداهنگ سخته ولی حقیقته این گریه های لعنتی دانلود اهنگ سخته ولی حقیقته دانلود اهنگ تلخ ولی حقیقت دانلود اهنگ تلخه ولی حقیقته از سامی لو این گریه های لعنتی سهم من از احساسمه کلیپ تلخه ولی حقیقته کلیپ اهنگ تلخ ولی حقیقته این گریه های لعنتی فیلم تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی دانلود اهنگ این گریه های لعنتی سهم من از احساسمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب