loading...

موزیک خفن

ای گوهر نایاب من بی تو میمیرمچون ماهی دور از آب من بی تو میمیرمای سوز من ای ساز من ای علت آواز منجان از تو میگیرم من بی تو میمیرمای همسفر آهسته تر ای همسفر آهسته ترمن خسته ی عشقم پا بسته ی عشقمجان از

حسین بازدید : 197 جمعه 15 آذر 1398


ای گوهر نایاب من بی تو میمیرم
چون ماهی دور از آب من بی تو میمیرم
ای سوز من ای ساز من ای علت آواز من
جان از تو میگیرم من بی تو میمیرم
ای همسفر آهسته تر ای همسفر آهسته تر
من خسته ی عشقم پا بسته ی عشقم


جان از تو میگیرم من بی تو میمیرم
ای گوهر نایاب من بی تو میمیرم
چون ماهی دور از آب من بی تو میمیرم

با گریه های من تو خنده ها کردی
با اشک گرم من هر شب صفا کردی
ایثار جان در پای جانان هرگز آسون نیست
فرهاد جان بر کف در این دنیا فراوان نیستمن زنده کردم قصه ی فرهاد دوران را
من زنده کردم نام هر نشکسته پیمان را
جان از تو میگیرم من بی تو میمیرم
ای گوهر نایاب من بی تو میمیرم
چون ماهی دور از آب من بی تو میمیرم

با گریه های من تو خنده ها کردی
با اشک گرم من هر شب صفا کردی
ایثار جان در پای جانان هرگز آسون نیست
فرهاد جان بر کف در این دنیا فراوان نیست
من زنده کردم قصه ی فرهاد دوران را
من زنده کردم نام هر نشکسته پیمان را
جان از تو میگیرم من بی تو میمیرم
ای گوهر نایاب من بی تو میمیرم
چون ماهی دور از آب من بی تو میمیرم







برچسب ها دانلود آهنگ گوهر فرزین دانلود آهنگ بی کلام گوهر فرزین دانلود آهنگ جدید گوهر فرزین لینک مستقیم کد پیشواز گوهر فرزین ایرانسل متن آهنگ گوهر فرزین دانلود آهنگ گوهر فرزین با کیفیت 320 دانلود ریمیکس گوهر فرزین کد پیشواز گوهر فرزین همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب