loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه چیزی نمونده تا بیایی ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه چیزی نمونده تا بیایی ,دانلود آهنگ جدید دیگه چیزی نمونده تا بیایی,دانلود آهنگ بیکلام دیگه چیزی نمونده تا ب

حسین بازدید : 95 جمعه 13 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه چیزی نمونده تا بیایی ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه چیزی نمونده تا بیایی ,دانلود آهنگ جدید دیگه چیزی نمونده تا بیایی,دانلود آهنگ بیکلام دیگه چیزی نمونده تا بیایی,دانلود آهنگ دیگه چیزی نمونده تا بیایی با کیفیت 320,دیگه چیزی نمونده تا بیایی,متن آهنگ دیگه چیزی نمونده تا بیایی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,متن آهنگ,

دیگه چیزی نمونده تا بیایی
مثه دیوونه ها من بی قرارم
تو میرسی تو دستات پر عشقه
دارم ثانیه ها رو میشمارم
یه حسی توو وجودمه که میخوام
به زیبایی تو خیره بمونم
توو اغوشم بگیرمت عزیزم
بگم عاشقتم با دل و جونم
دوست دارم دوست دارم عزیزم
ببین دارم بهونه تو میگیرم
برام هیچی به غیر تو مهم نیست
واسه اینه به چشمای تو خیره م
دوست دارم به جون هر دو تامون
قد ستاره ها تو رو میخوامت
دوست دارم که واسه تو میمیرم
شدم عاشق اون ناز نگاهت
یه حسی توو وجودمه که میخوام
به زیبایی تو خیره بمونم
توو اغوشم بگیرمت عزیزم
بگم عاشقتم با دل و جونم
دوست دارم دوست دارم عزیزم
ببین دارم بهونه تو میگیرم
برام هیچی به غیر تو مهم نیست
واسه اینه به چشمای تو خیره م

https://www.downloadspeed.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه چیزی نمونده تا بیایی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه چیزی نمونده تا بیایی دانلود آهنگ جدید دیگه چیزی نمونده تا بیایی دانلود آهنگ بیکلام دیگه چیزی نمونده تا بیایی دانلود آهنگ دیگه چیزی نمونده تا بیایی با کیفیت 320 دیگه چیزی نمونده تا بیایی متن آهنگ دیگه چیزی نمونده تا بیایی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب