loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ هرشب با یادت قلبم غم داره,    دانلوداهنگ هرشب بایادت,    دانلود اهنگ طاقت بیار دلم از فریبرز خاتمی,    دانلود اهنگ طاقت بیا

حسین بازدید : 504 یکشنبه 20 آبان 1397


,    دانلود اهنگ هرشب با یادت قلبم غم داره
,    دانلوداهنگ هرشب بایادت
,    دانلود اهنگ طاقت بیار دلم از فریبرز خاتمی
,    دانلود اهنگ طاقت بیار دلم شاهین جمشید پور
,    آهنگ طاقت بیار دلم از شاهین جمشیدپور
,    اهنگ های شاهین جمشید پور
,    آهنگ طاقت بیار دلم از شاهین جمشید پور
,    دانلود اهنگ انگار زندگیت دور از من ارومه

,   

هرشب بایادت قلب من غم داره
هرشب از چشمام اشک غم میباره
نیستی عاشقت تا سحر بیداره
اماقلب تو از این عشق بیزاره
هرشب بایادت چشم من تر میشه
انگار باگریه آروم تر میشه
گفتم بامن باش یه کمی چی میشه
گفتی عشق من سهم تو نمیشه
نه دلم التماس نکن گریه نکن دووم بیار
اونقدر پریشونم نکن ناله نکن آروم بمون
نگو براش دلواپسی بدون اون طاقت بیار
توروخدا گریه نکن دلتنگیت رو به روش نیار
انگار زندگیت دور از من آرومه
حتی آرامش ازچشمات معلومه
انگار دور از من دلخوشی آسونه
اما دل من با غصه میخونه
امشب با یک باز یک لحظه یادم باش
یک لحظه یادم باش امشب با من باش
شاید فهمیدی قلبی که بی تابه
هرشب بایادت باگریه میخوابه
نه دلم التماس نکن گریه نکن دووم بیار
اونقدر پریشونم نکن ناله نکن آروم بمون
نگو براش دلواپسی بدون اون طاقت بیار
توروخدا گریه نکن دلتنگیت رو به روش نیار

http://muzicir.com

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:15 - 2.43 MB







برچسب ها دانلود اهنگ هرشب با یادت قلبم غم داره دانلوداهنگ هرشب بایادت دانلود اهنگ طاقت بیار دلم از فریبرز خاتمی دانلود اهنگ طاقت بیار دلم شاهین جمشید پور آهنگ طاقت بیار دلم از شاهین جمشیدپور اهنگ های شاهین جمشید پور آهنگ طاقت بیار دلم از شاهین جمشید پور دانلود اهنگ انگار زندگیت دور از من ارومه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب