loading...

موزیک خفن

عقرب زلف کجت با قمر قرینه تا قمر در عقربه ، کار ما چنینه کیه کیه در می زنه من دلم می لرزه درو با لنگر می زنه من دلم می لرزه ای پری بیا در کنار ما جان خسته را مرنجان از برم مرو ، خصم جان مشو تا فدای

حسین بازدید : 554 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

عقرب زلف کجت با قمر قرینه
تا قمر در عقربه ، کار ما چنینه
کیه کیه در می زنه من دلم می لرزه
درو با لنگر می زنه من دلم می لرزه

ای پری بیا در کنار ما
جان خسته را مرنجان

از برم مرو ، خصم جان مشو
تا فدای تو کنم جان

از برم مرو ، خصم جان مشو

http://www.artpars.org/Honar/archives/1672

تا فدای تو کنم جان

نرگسِ مست تو و بخت من خرابه
بخت من از تو و چشم تو از شرابه

کیه کیه در می زنه من دلم می لرزه
درو با لنگر می زنه من دلم می لرزه

ای پری بیا در کنار ما
جان خسته را مرنجان

از برم مرو ، خصم جان مشو
تا فدای تو کنم جان

از برم مرو ، خصم جان مشو
تا فدای تو کنم جان







برچسب ها مرضیه عقرب زلف کجت با قمر قرینه متن آهنگ عقرب زلف کجت با قمر قرینه Download Music دانلود آهنگ بیکلام عقرب زلف کجت با قمر قرینه دانلود آهنگ جدید عقرب زلف کجت با قمر قرینه متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ عقرب زلف کجت با قمر قرینه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول عقرب زلف کجت با قمر قرینه کد آهنگ پیشواز ایرانسل عقرب زلف کجت با قمر قرینه دانلود آهنگ عقرب زلف کجت با قمر قرینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب