loading...

موزیک خفن

متن آهنگ شهرام شکوهی به من برگرد ,شهرام شکوهی به من برگرد,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرام شکوهی به من برگرد ,Download Music,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهرام شکوهی به من برگرد ,دانلود آ

حسین بازدید : 67 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398

متن آهنگ شهرام شکوهی به من برگرد ,شهرام شکوهی به من برگرد,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرام شکوهی به من برگرد ,Download Music,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهرام شکوهی به من برگرد ,دانلود آهنگ بیکلام شهرام شکوهی به من برگرد,دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به من برگرد,دانلود آهنگ شهرام شکوهی به من برگرد با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

https://music-fa.com/download-song/11244/

 

به من برگرد؛ دلگیرم●♪♫
به من برگرد افسرده ام●♪♫
صبوری خصلتِ من بود●♪♫
ولی حالا کم آوردم●♪♫


همیشه سخت رنجیدم●♪♫
همیشه زود بخشیدم●♪♫
با ترس از عشق سر کردم●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شهرام شکوهی به من برگرد

توضیحات شهرام شکوهی در خصوص ترانه جدیدش:

 

 

دانلود دمو ( پخش بزودی... )

 







برچسب ها متن آهنگ شهرام شکوهی به من برگرد شهرام شکوهی به من برگرد متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرام شکوهی به من برگرد Download Music دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهرام شکوهی به من برگرد دانلود آهنگ بیکلام شهرام شکوهی به من برگرد دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به من برگرد دانلود آهنگ شهرام شکوهی به من برگرد با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب