loading...

موزیک خفن

    کجا سفر  رفتیکه بی خبر رفتی   اشکم را چرا ندیدی       از من دل چرا بریدی    پا از من چرا کشیدی که پیش چشمم  ره دیگر

حسین بازدید : 496 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

کجا سفر  رفتیکه بی خبر رفتی  

اشکم را چرا ندیدی       از من دل چرا بریدی    پا از من چرا کشیدی

که پیش چشمم  ره دیگر رفتی

بیا به بالینم                که جان مسکینم

تاب غم دگر ندارد         جز بر تو نظر ندارد         جان بی تو ثمر ندارد

مگر چه کردم که بی خبر رفتی

چه قصه ها تو از وفا گفتی با من      تو بی محبتی جانا یا من

تو چنان شرر به خدا خبر ز خدا نداری        رود آتش از سر آن سرا که تو پا گذاری

 

 

سوز دلم را تو ندانی    آتش جانم ننشانی

با غمت در آمیزم                از بلا نپرهیزم

پیش از آن برم بنشین       کز میانه برخیزم

رو به تو کردم به خدا خو به تو کردم که هم آغوش تو باشم

دل به تو بستم به امیدت بنشستم که قدح نوش تو باشم

چه شود اگر نفس سحر خبری ز تو آرد       به کس دگر نکنم نظر که دلم نگذارد

رفتی و صبر و قرار  مرا بردی       طاقت این دل زار مرا بردی

 

 

http://mahve.blogfa.com/post/52

 







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ بیکلام کجا سفر رفتی که بی خبر رفتی کجا سفر رفتی که بی خبر رفتی کد آهنگ پیشواز ایرانسل کجا سفر رفتی که بی خبر رفتی دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید کجا سفر رفتی که بی خبر رفتی دانلود آهنگ کجا سفر رفتی که بی خبر رفتی با کیفیت 320 متن آهنگ کجا سفر رفتی که بی خبر رفتی دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول کجا سفر رفتی که بی خبر رفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب