loading...

موزیک خفن

متن آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد    Lyrics New Music Yousef Zamani Kheyliam Delet Bekhad download text music    همراه با دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام

حسین بازدید : 79 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398


متن آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد

    Lyrics New Music Yousef Zamani Kheyliam Delet Bekhad download text music

    همراه با دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد

♪♫♪

من که چیزی نگفتم اینجوری قهری با من
خیلیم دلت بخواد میتونی نمونی با من
فکر میکنی کی هستی
کی که بخوام بمیرم تو نبودت یروزی خودته که کم میاری
دلت میخواد بری برو کی تحمل داره تورو
خیالتم نباشه کی میگیره یروزی جای تورو


ما از هم دوریمو ظاهرا بهم نزدیکیم
برو ببین کی عین من انقده داره هوای تورو
دلت میخواد بری برو کی تحمل داره تورو
خیالتم نباشه کی میگیره یروزی جای تورو
ما از هم دوریمو ظاهرا بهم نزدیکیم
برو ببین کی عین من انقده داره هوای تورو

♪♫♪

همه اینا بهونست که میخوای مچمو بگیری
به جایی نمیرسی و یهویی میذاری میری
آخه چرا همیشه دل پُرتو میاری واسه منی که همیشه از ته دل میخواستت
دیگه نمیزارم منو بازیچه ی دستت کنی
دیگه نمیخوام هیچ موقع احساس منو حس کنی

♪♫♪

دلت میخواد بری برو کی تحمل داره تورو
خیالتم نباشه کی میگیره یروزی جای تورو
ما از هم دوریمو ظاهرا بهم نزدیکیم
برو ببین کی عین من انقده داره هوای تورو
دلت میخواد بری برو کی تحمل داره تورو
خیالتم نباشه کی میگیره یروزی جای تورو
ما از هم دوریمو ظاهرا بهم نزدیکیم
برو ببین کی عین من انقده داره هوای تورو







منبع: texahang.org

,متن آهنگ های یوسف زمانی,متن ترانه یوسف زمانی,Yousef zamani,textmusic,یوسف زمانی,آهنگ جدید یوسف زمانی,متن آهنگ,








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد کد آهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد متن آهنگ یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد دانلود آهنگ دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب