loading...

موزیک خفن

وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب یه نفر پیشم نشسته که خیلی کمیابه تا کی میخوای مست کنی وای ببینش آخه آخی چرا تنها نشستی من بمیرم آخه وای یکی بیاد حاله خرابه منو دریابه حالم خوب نیست به کنار بده در واق

حسین بازدید : 191 چهارشنبه 01 خرداد 1398

وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب یه نفر پیشم نشسته که خیلی کمیابه
تا کی میخوای مست کنی وای ببینش آخه آخی چرا تنها نشستی من بمیرم آخه
وای یکی بیاد حاله خرابه منو دریابه حالم خوب نیست به کنار بده در واقع
با من تو که حرف میزنی خوب میشم آره جانم چقدر خوبه که هر شب عشقم همرامه
دود بالا سرمونه من با چند تا رفیقه دیوونه و هی نوش هی نوش


من که رد دادم این یه لیوانم روش
جانم بازم تا صبح بریز پایتم نوش هی نوش الان اینقده مستم دارم بیهوش میشم
بازم با هم تا صبح میشینیم میزنیم نوش

 

وای دیگه از وای گذشته حالم دیگه بسه واقعا حتی یه شاتم جا ندارم که ندارم
ای وای یکی بیاد جام شراب منو ورداره حالم خیلی خوبه الان فقط تو رو کم داره
جانم خیلی مست ولی دست ور نمیداره بازم میگه می هی هی بریزم آره
دود بالا سرمونه من با چند تا رفیقه دیوونه و هی نوش هی نوش
من که رد دادم این یه لیوانم روش
جانم بازم تا صبح بریز پایتم نوش هی نوش الان اینقده مستم دارم بیهوش میشم
بازم با هم تا صبح میشینیم میزنیم نوش
بازم پر کردی که بازم هل کردی نبود بسه جونه من دیگه
بازم پر کردی که بازم هل کردی که دیگه نمیکنه تحریکت بسه جون من دیگه







برچسب ها وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب متن آهنگ وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب کد آهنگ پیشواز همراه اول وای یکی بیاد حاله خراب منو دریاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب