loading...

موزیک خفن

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره,کد آهنگ پیشواز همراه اول الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره ,الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره,دانلود آهنگ جدید ایران

حسین بازدید : 135 جمعه 03 خرداد 1398

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره,کد آهنگ پیشواز همراه اول الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره ,الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره,Download Music,دانلود آهنگ الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره ,

 الان چند ساله از روز
آخری که دیدمت میگذره
فکر میکردم یادتم
مثل عطرت از رو تنم می پره
چرا خوبیای من خوبیای
من دلتو میزنه میزنه
بارون به شیشه میزنه
من هنوز عکسای دوتاییمونو دارم
به یادم میایی حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم
چه سادم چه ساده ام چه سادم
من هنوز عکسای دوتاییمونو دارم دوست دارم
حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم چکار کنم
چه سادم چه ساده ام چه سادم

 

www.popmelo.ir

 








برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره کد آهنگ پیشواز همراه اول الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره Download Music دانلود آهنگ الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره کد آهنگ پیشواز ایرانسل الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب