loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر,دانلود آهنگ جدید ایرانی,برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر,کد آهنگ پیشواز همراه اول برگرد تو ای هم

حسین بازدید : 31 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر,دانلود آهنگ جدید ایرانی,برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر,کد آهنگ پیشواز همراه اول برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر,متن آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر ,دانلود آهنگ,Download Music,

 

برگرد تو ای همه کسم بدجوری عاشقت شدم     دوست دارم من به خدا

میدونی که دلواپسم

دوست دارم از راه دور     تاریکم و چه سوت و کور

میدونی که من میمیرم اگه نیای تو پیش من     سیاه شده روز و شبم

 

 

www.popmelo.ir/

 







برچسب ها دانلود آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر دانلود آهنگ جدید ایرانی برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر کد آهنگ پیشواز همراه اول برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر کد آهنگ پیشواز ایرانسل برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر متن آهنگ دانلود آهنگ جدید برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر متن آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر دانلود آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب