loading...

موزیک خفن

این لحظه ها دست بر نمیداره جامونده عکسی که رو دیواره تو با منی اما دلم بی تو یک ثانیه طاقت نمیاره بی تو ببین حالم چه بیتابه چشمای من کم سو و بیماره تنهایی یعنی من یعنی بی تو همونی که تنهایی میخ

حسین بازدید : 384 شنبه 04 خرداد 1398

این لحظه ها دست بر نمیداره

جامونده عکسی که رو دیواره

تو با منی اما دلم بی تو

یک ثانیه طاقت نمیاره

بی تو ببین حالم چه بیتابه

چشمای من کم سو و بیماره

تنهایی یعنی من یعنی بی تو

همونی که تنهایی میخوابه

بمون با من دلم طاقت به این دوری نداره

یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه

 

بمون با من دلم طاقت به این دوری نداره

یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه

آهنگ تنهایی یعنی از احمد سلو عوارض تنهایی

تنهایی یعنی درد بی درمون

تنهایی یعنی لیلی بی مجنون

باز یاد چشمای تو میوفتم

تنهایی یعنی ما که بی من بود

تنهایی یعنی درد بی درمون

تنهایی یعنی لیلی بی مجنون

باز یاد چشمای تو میوفتم

تنهایی یعنی ما که بی من بود

بمون با من دلم طاقت به این دوری نداره

یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه

بمون با من دلم طاقت به این دوری نداره

یه دیوونه تو این خونه نمیتونه بمونه

 

 

www.popmelo.ir/

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی این لحظه ها دست بر نمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره کد آهنگ پیشواز ایرانسل این لحظه ها دست بر نمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره دانلود آهنگ این لحظه ها دست بر نمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید این لحظه ها دست بر نمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول این لحظه ها دست بر نمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ بیکلام این لحظه ها دست بر نمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره متن آهنگ این لحظه ها دست بر نمیداره جا مونده عکسی که رو دیواره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب