loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل من پر از غمم رفیق مرتضی جوان ,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام من پر از غمم رفیق مرتضی جوان,کد آهنگ پیشواز همراه اول من پر از غمم رفیق مرتضی جوان ,دانلود آ

حسین بازدید : 585 جمعه 10 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل من پر از غمم رفیق مرتضی جوان ,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام من پر از غمم رفیق مرتضی جوان,کد آهنگ پیشواز همراه اول من پر از غمم رفیق مرتضی جوان ,دانلود آهنگ جدید من پر از غمم رفیق مرتضی جوان,دانلود آهنگ من پر از غمم رفیق مرتضی جوان با کیفیت 320,متن آهنگ من پر از غمم رفیق مرتضی جوان ,من پر از غمم رفیق مرتضی جوان,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

 

❤من پر از غمم رفیق حال من خیلی بده❤
امشبم به سر من هوای مستی زده
❤بشو تو ساقی من پیک به پیک بریز برام❤
میخوام میخوام اینقدر بخورم ، که دیگه کور شه چشام
❤میخوام میخوام اینقدر بخورم ، که دیگه کور شه چشام ..❤
کور بشم تا نبینم یارمو با دیگری
❤رفیقم دلم پره قسم به بالا سری❤
رفیقم دلم پره قسم به بالا سری
❤رفیقم رفیق من همدم بی کسیام❤
تویی آرامش من وقت دلواپسیام
❤تویی آرامش من وقت دلواپسیام❤
بی خیال روزگار خودتو عشقه رفیق
❤می درخشی تو دلم مثه یاقوت و عقیق❤
واسه من که روزگار همیشه درد و غمه
❤اما تو وجود تو برا من یه مرحمه❤
روزگار بدون تو خیلی نامرده رفیق
❤کور بشم تا نبینم یارمو با دیگری❤
رفیقم دلم پره قسم به بالا سری
❤رفیقم دلم پره قسم به بالا سری❤
رفیقم رفیق من همدم بی کسیام
تویی آرامش من وقت دلواپسیام
تویی آرامش من وقت دلواپسیام
http://www.popmelo.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل من پر از غمم رفیق مرتضی جوان Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام من پر از غمم رفیق مرتضی جوان کد آهنگ پیشواز همراه اول من پر از غمم رفیق مرتضی جوان دانلود آهنگ جدید من پر از غمم رفیق مرتضی جوان دانلود آهنگ من پر از غمم رفیق مرتضی جوان با کیفیت 320 متن آهنگ من پر از غمم رفیق مرتضی جوان من پر از غمم رفیق مرتضی جوان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب