loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ اینکه میگم دوست دارم,    دانلود اهنگ دروغ محضه بخدا اون تورو دوست نداره,    دانلود اهنگ دروغ محض بخدا این تو رو دوست نداره,  &nb

حسین بازدید : 487 یکشنبه 12 خرداد 1398




,    دانلود آهنگ اینکه میگم دوست دارم
,    دانلود اهنگ دروغ محضه بخدا اون تورو دوست نداره
,    دانلود اهنگ دروغ محض بخدا این تو رو دوست نداره
,    دروغ محضه بخدا این دیگه دوست نداره
,    فرزاد فرومند
,    آهنگ دروغ محضه بخدا
,    موزیک ویدیو فرزاد فرومند دروغ محض
,    فرزاد فرومند چشمای سیاهت
,    دانلود آهنگ دروغ محض از فرزاد فرومند با کیفیت 320

♫♫ اینکه میگم دوست دارم
اینکه میگم تو رو می خوام
اینکه میگم هر جا بری تا اخرش باهات مییام
اینکه میگم عاشقتم
من تا همیشه باهاتم
اینکه میگم پیشم بمون
چه توی شادی چه تو غم
دروغ محض به خدا
من دیگه دوست ندارم
اسم تورو روی لبم از روی عادت مییارم
دروغ محض به خدا
من دیگه دوست ندارم
تو یکی از همین روزا میرمو تنهات میزارم
از بازیای روزگار فرهاد تو بی تیشه شد
پنجره ی شکستمو چند روزی که شیشه شد
از بازیای روزگار فرهاد تو بی تیشه شد
پنجره ی شکستمو چند روزی که شیشه شد
اینکه میگم دوست دارم
اینکه میگم تو رو می خوام
اینکه میگم هر جا بری تا اخرش باهات مییام
اینکه میگم عاشقتم
من تا همیشه باهاتم
اینکه میگم پیشم بمون
چه توی شادی چه تو غم
دروغ محض به خدا
من دیگه دوست ندارم
اسم تورو روی لبم از روی عادت مییارم
دروغ محض به خدا
من دیگه دوست ندارم
تو یکی از همین روزا میرمو تنهات میزارم
به هر چیزی که فکر کنی از توی چشمات می خونم
تا یه قدم برمیداری من انتهاشو می دونم
به هر چیزی که فکر کنی از توی چشمات می خونم
تا یه قدم برمیداری من انتهاشو می دونم ♫♫

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:30 - 2 MB

 

 

 

 

 

http://muzicir.com







برچسب ها دانلود آهنگ اینکه میگم دوست دارم دانلود اهنگ دروغ محضه بخدا اون تورو دوست نداره دانلود اهنگ دروغ محض بخدا این تو رو دوست نداره دروغ محضه بخدا این دیگه دوست نداره فرزاد فرومند آهنگ دروغ محضه بخدا موزیک ویدیو فرزاد فرومند دروغ محض فرزاد فرومند چشمای سیاهت دانلود آهنگ دروغ محض از فرزاد فرومند با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب