loading...

موزیک خفن

دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه..

حسین بازدید : 540 جمعه 17 خرداد 1398

دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه..

بخوای نخوای کبوتر عاشق پرش شکسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا از محسن دولت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم  ,دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم ,متن آهنگ دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم  ,دانلود آهنگ بیکلام دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم  با کیفیت 320,

 

آهنگ سلامتی عشق و رفیق

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

میخونم از غم بدونت ..

 

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم متن آهنگ دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم دانلود آهنگ بیکلام دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب