loading...

موزیک خفن

  دانلود آهنگ افشین آذری فلک     دلم دیوانه بود دیوانه تر شد دلم ویرانه بود ویرانه تر شددلم بی خانه بود تو خانه دادی با اینکه دل به یک بیگانه دادی♬♫♪دلم دیوانه تر شد دلم ویرانه تر ش

حسین بازدید : 59 چهارشنبه 19 تیر 1398

Afshin Azari Falak دانلود آهنگ افشین آذری فلک

 

دانلود آهنگ افشین آذری فلک

 

 

دلم دیوانه بود دیوانه تر شد دلم ویرانه بود ویرانه تر شد
دلم بی خانه بود تو خانه دادی با اینکه دل به یک بیگانه دادی♬♫♪
دلم دیوانه تر شد دلم ویرانه تر شد تو رفتیو نگاهم♬♫♪

بی تو تر شد تو رفتیو نگاهم بی تو تر شد♬♫♪
فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد♬♫♪
فلک با من فلک با من جفا کرد تو را از من گرفت با من چه ها کرد

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید محلی فلک افشین آذری Download New Music کد آهنگ پیشواز محلی فلک افشین آذری همراه اول دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک دانلود ریمیکس محلی فلک افشین آذری دانلود آهنگ محلی فلک افشین آذری با کیفیت 320 دانلود آهنگ محلی فلک افشین آذری با لینک مستقیم متن آهنگ محلی فلک افشین آذری دانلود آهنگ محلی فلک افشین آذری فایل صوتی Mp3 دانلود آهنگ محلی فلک افشین آذری کد آهنگ پیشواز محلی فلک افشین آذری ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب