loading...

موزیک خفن

متن آهنگ مسعود سعیدی فاصله   تو اون روزا که ذهن ما فقط فکر تلافی بودبازم تو فکر هم بودیم اگرچه اختلافی بودهمون روزا که تو قلبم فقط جای تو خالی بودیه عکس از ما کنارهم یه تصویر خیالی بو

حسین بازدید : 173 یکشنبه 12 آبان 1398

متن آهنگ مسعود سعیدی فاصله

 

تو اون روزا که ذهن ما فقط فکر تلافی بود
بازم تو فکر هم بودیم اگرچه اختلافی بود
همون روزا که تو قلبم فقط جای تو خالی بود
یه عکس از ما کنارهم یه تصویر خیالی بود
این فاصله داره از نبودن تو جون میگیره برگرد
روحم از شعله ی این فاصله می سوزه برگرد
فردای من بی حضور تو معنایی نداره
امروز و فردای من بی تو مثل دیروزه برگرد
این فاصله داره از نبودن تو جون میگیره برگرد

 

روحم از شعله ی این فاصله می سوزه برگرد
فردای من بی حضور تو معنایی نداره
امروز و فردای من بی تو مثل دیروزه برگرد

♫♫♫

تموم نقطه چین هایی که تو حرفهای من بوده
یه جور پیغام سربسته ست که واسه تنها شدن زوده
چه دوران عجیبی بود.که رفت از یادمون کم کم
مگه سرگرم چی بودیم که غافل میشدیم از هم
این فاصله داره از نبودن تو جون میگیره برگرد
روحم از شعله ی این فاصله می سوزه برگرد
فردای من بی حضور تو معنایی نداره
امروز و فردای من بی تو مثل دیروزه برگرد
این فاصله داره از نبودن تو جون میگیره برگرد
روحم از شعله ی این فاصله می سوزه برگرد
فردای من بی حضور تو معنایی نداره
امروز و فردای من بی تو مثل دیروزه برگرد

nicmusic.net

 

» دانلود آهنگ فاصله «

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای مسعود سعیدی فاصله کد آهنگ پیشواز مسعود سعیدی فاصله دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی فاصله با لینک مستقیم دانلود آلبوم مسعود سعیدی فاصله آلبوم مسعود سعیدی فاصله متن آهنگ تکست آهنگ مسعود سعیدی فاصله دانلود آهنگ mp3 مسعود سعیدی فاصله دانلود اهنگ قدیمی مسعود سعیدی فاصله اهنگ خام مسعود سعیدی فاصله دانلود آهنگ با کیفبت اصلی مسعود سعیدی فاصله متن آهنگ مسعود سعیدی فاصله دانلود آهنگ مسعود سعیدی فاصله مسعود سعیدی فاصله موزیک ویدیو مسعود سعیدی فاصله دانلود ریمیکس مسعود سعیدی فاصله دانلود موزیک مسعود سعیدی فاصله دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی فاصله دانلود ترانه مسعود سعیدی فاصله دانلود آهنگ بیکلام مسعود سعیدی فاصله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب