loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دستای باد از حبیب,    دانلود آهنگ خط سیاه حبیب محبیان,    چی خیال کردی منو ول کردی توی دستای باد حبیب,    دانلوداهنگ خط سیا

حسین بازدید : 6958 چهارشنبه 26 تیر 1398



,    دانلود آهنگ دستای باد از حبیب
,    دانلود آهنگ خط سیاه حبیب محبیان
,    چی خیال کردی منو ول کردی توی دستای باد حبیب
,    دانلوداهنگ خط سیاه با صدای حبیب
,    دانلود آهنگ فریان دولتی
,    اهنگ حبیب خط سیاه رونام تو
,    دانلود اهنگ بوی تهرون قدیم از فریان
,    دانلود آهنگ خط سیاه فرشید حسین زاده
,    اهنگ حبیب چی خیال کردی منو

,   

 

متن آهنگ دستای باد

ای که تو گفتی به اسم من کسی رو نداری

دیگه آدم شدی و به من نیازی نداری

فکر نکن دنیا همینطور میمونه به کام تو

من که رفتم خط زدم خط سیاه رو نام تو

من که رفتم خط زدم خط سیاه رو نام تو

آهنگ دستای باد از فریان

چی خیال کردی منو ول کردی تو دستای باد

چطوری دلت اومد عشق مون رو بردی ز یاد

مگه تو بویی نبردی از مرام و معرفت

رفتی و منو فروختی به غریبه عاقبت

آهنگ دستای باد از فریان

میخوام این فکر تورو از تو سرم بیرون کنم

خونه ای که ساخته بودیم توی دل ویرون کنم

میدونم یه روز میشه میای سر حرف های من

اما اون روز دیگه دیره تو دیگه مردی واسه من

اما اون روز دیگه دیره تو دیگه مردی واسه من

آهنگ دستای باد از فریان

چی خیال کردی منو ول کردی تو دستای باد

چطوری دلت اومد عشقمون رو بردی ز یاد

مگه تو بویی نبردی از مرام و معرفت

رفتی و منو فروختی به غریبه عاقبت

رفتی و منو فروختی به غریبه عاقبت

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ دستای باد از حبیب دانلود آهنگ خط سیاه حبیب محبیان چی خیال کردی منو ول کردی توی دستای باد حبیب دانلوداهنگ خط سیاه با صدای حبیب دانلود آهنگ فریان دولتی اهنگ حبیب خط سیاه رونام تو دانلود اهنگ بوی تهرون قدیم از فریان دانلود آهنگ خط سیاه فرشید حسین زاده اهنگ حبیب چی خیال کردی منو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب