loading...

موزیک خفن

من از آشوب بیزارم از این احساس غم دیده از این تنهایی مطلق از این افسار پوسیده من از کابوس میترسم که هر شب همدمم باشه حراس و ترس و دلشوره چرا تو دلم جا شه ته دنیا همینجایی که من میگم شروع میشه همی

حسین بازدید : 215 جمعه 28 تیر 1398

من از آشوب بیزارم از این احساس غم دیده

از این تنهایی مطلق از این افسار پوسیده

من از کابوس میترسم که هر شب همدمم باشه

حراس و ترس و دلشوره چرا تو دلم جا شه

ته دنیا همینجایی که من میگم شروع میشه

همینجایی که قلبم با هجومت زیرورو میشه

من اینجا با خیال تو یه عمری زندگی کردم

 

تو اونجا بی منی و من به دنبال تو میگردم

ته دنیا

میدونم که همین روزا دلم از غصه میمیره

کسی که عاشقش بودم یکی دستاشو میگیره

سکوت و حسرت و گریه منو اوضاع آشفته

نبودت رو تو این روزا غم دنیا بهم گفته

ته دنیا همین جایی که من میگم شروع میشه

همینجایی که با هجومت زیرورو میشه

من اینجا با خیال تو یه عمری زندگی کردم

تو اونجا بی منی و من به دنبال تو میگردم

 

منبع جناب موزیک

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها متن آهنگ امیر علی افسار پوسیده دانلود آهنگ امیر علی افسار پوسیده دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیر علی افسار پوسیده با کیفیت 320 دانلود آهنگ امیر علی افسار پوسیده با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید امیر علی افسار پوسیده کد آهنگ پیشواز امیر علی افسار پوسیده همراه اول دانلود ریمیکس امیر علی افسار پوسیده کد آهنگ پیشواز امیر علی افسار پوسیده ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب