loading...

موزیک خفن

♬-♬ Ben neler hayal ettim Karşıma çıktı neler ♬-♬ ♪♪ من چی فکر میکردم چی شد ♪♪ ♬-♬ Sokak sokak geziyourum Senden yok hiçbir haber ♬-♬ ♪♪ کوچه به کوچه میگردم ازت خبری نی

حسین بازدید : 113 یکشنبه 30 تیر 1398

♬-♬ Ben neler hayal ettim Karşıma çıktı neler ♬-♬

♪♪ من چی فکر میکردم چی شد ♪♪

♬-♬ Sokak sokak geziyourum Senden yok hiçbir haber ♬-♬

♪♪ کوچه به کوچه میگردم ازت خبری نیس ♪♪

♬-♬ Kısmetimiz bağlanmış Karşımızda hep duvar ♬-♬

♪♪ قسمت ما رسیدن نیست و بینمون یه دیوار هست ♪♪

♬-♬ Yar sana neler oldu Bak bize deydi nazar ♬-♬

♪♪ یار چی به سرت اومد ما چشم خوردیم ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Gecelerim keder ♬-♬

http://khobanmusic.com

♪♪ ای عزیز من شبای تاریک کَدر شدن ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Aşkımız oldu heder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من عشق ما بیهوده شد ♪♪

♬-♬ Geceleri geziyorum seni bulamıyorum ♬-♬

♪♪ شبا میگردم ولی تورو پیدا نمیکنم ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Ağlatma yeter yeter ♬-♬

♪♪ ای عزیز من گریه نکن دیگه کافیه ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül Balam Gecelerim keder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من شبای تاریک کَدر شدن ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Aşkımız oldu heder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من عشق ما بیهوده شد ♪♪

♬-♬ Geceleri geziyorum seni bulamıyorum ♬-♬

♪♪ شبا میگردم ولی تورو پیدا نمیکنم ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Ağlatma yeter yeter ♬-♬

♪♪ ای عزیز من گریه نکن دیگه کافیه ♪♪

♬-♬ Tanrım alnıma seni yazdı şükürler olsun ♬-♬

♪♪ خدا اسم تورو رو پیشونیم نوشته شکر میگم ♪♪

♬-♬ Senden başka bir el bana dokunursa haram olsu ♬-♬

♪♪ به غیر از تو دستی بهم بخوره حرامه ♪♪

♬-♬ Seni seviyorum ♬-♬

♪♪ تورو دوست دارم ♪♪

♬-♬ Bunu tüm dünya alem duysun ♬-♬

♪♪ اینو همه دنیا و عالم بشنون ♪♪

♬-♬♪♪♪♪♪♪♬-♬

دانلود آهنگ آذری آی بالام گول بالام عاشکیمیز اولدی هدر اوزیر مهدی زاده

♬-♬♪♪♪♪♪♪♬-♬

♬-♬ Dilerim Allah tan ömrüm kollarında son bulsun ♬-♬

♪♪ از خدا میخوام که عمرم تو آغوش تو تموم بشه ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Gecelerim keder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من شبای تاریک کَدر شدن ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Aşkımız oldu heder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من عشق ما بیهوده شد ♪♪

♬-♬ Geceleri geziyorum seni bulamıyorum ♬-♬

♪♪ شبا میگردم ولی تورو پیدا نمیکنم ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Ağlatma yeter yeter ♬-♬

♪♪ ای عزیز من گریه نکن دیگه کافیه ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Gecelerim keder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من شبای تاریک کَدر شدن ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Aşkımız oldu heder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من عشق ما بیهوده شد ♪♪

♬-♬ Geceleri geziyorum seni bulamıyorum ♬-♬

♪♪ شبا میگردم ولی تورو پیدا نمیکنم ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Ağlatma yeter yeter ♬-♬

♪♪ ای عزیز من گریه نکن دیگه کافیه ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Gecelerim keder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من شبای تاریک کَدر شدن ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Aşkımız oldu heder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من عشق ما بیهوده شد ♪♪

♬-♬ Geceleri geziyorum ♬-♬

♪♪ شبا میگردم ♪♪

♬-♬ Seni bulamıyorum ♬-♬

♪♪ تورو پیدا نمیکنم ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Ağlatma yeter yeter ♬-♬

♪♪ ای عزیز من گریه نکن دیگه کافیه ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Gecelerim keder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من شبای تاریک کَدر شدن ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Aşkımız oldu heder ♬-♬

♪♪ ای عزیز من عشق ما بیهوده شد ♪♪

♬-♬ Geceleri geziyorum ♬-♬

♪♪ شبا میگردم ♪♪

♬-♬ Seni bulamıyorum ♬-♬

♪♪ تورو پیدا نمیکنم ♪♪

♬-♬ Ay balam Gül balam Ağlatma yeter yeter ♬-♬

♪♪ ای عزیز من گریه نکن دیگه کافیه ♪♪

♬-♬ آی بالام گل بالام گجلریم کدر – آی بالام گل بالام عاشکیمیز اولدی هدر ♬-♬

♬-♬ آی بالام گل بالام آغلاتما یتر یتر – آی گل بالام آغلاما هر بیشر یاخشی اولار ♬-♬

 

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز آی بالام گول بالام اوزیر ایرانسل کد آهنگ پیشواز آی بالام گول بالام اوزیر همراه اول دانلود ریمیکس آی بالام گول بالام اوزیر دانلود آهنگ آی بالام گول بالام اوزیر با کیفیت 320 دانلود آهنگ آی بالام گول بالام اوزیر دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید آی بالام گول بالام اوزیر دانلود آهنگ آی بالام گول بالام اوزیر با لینک مستقیم متن آهنگ آی بالام گول بالام اوزیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب