loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ میخوام قلبم پیشت باشه,    اهنگ میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه,    دانلود آهنگ شری ام عاشقی کن,    دانلود اهنگ شر

حسین بازدید : 48 سه شنبه 01 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ میخوام قلبم پیشت باشه
,    اهنگ میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه
,    دانلود آهنگ شری ام عاشقی کن
,    دانلود اهنگ شری ام به نام عادت
,    دانلود آهنگ میخوام عادت کنم بهت از شری ام
,    دانلود اهنگ شری ام اینم از تو
,    اهنگ شری میخوام عادت کنم بهت
,    اهنگ جدید شری ام میخوام عادت کنم بهت

,   

 

متن آهنگ عادت

بگو دوسم داری تو بذار که من باور کنم نرو بمون میخوام بهت عادت کنم
بمون بذار با خنده هات بگیره جون باز این تنم نرو بمون بری تو درجا میشکنم
میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه میره از بین این قلبم بعد تو نمیشم من عاشق

بمون برات من قصه میگم خستم از بس نشنیدم بمون بهت وابستم و میخوام بگیری دستمو
بمون برات من قصه میگم هر شب خستم از بس که نشنیدم اشکم در اومده بازم
بی طاقتم آدم نمیشم و نمیارم بیتو من طاقت
میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه میره از بین این قلبم بعد تو نمیشم من عاشق

http://youngmusic.ir/

دانلود آهنگ باور با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام قلبم پیشت باشه اهنگ میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه دانلود آهنگ شری ام عاشقی کن دانلود اهنگ شری ام به نام عادت دانلود آهنگ میخوام عادت کنم بهت از شری ام دانلود اهنگ شری ام اینم از تو اهنگ شری میخوام عادت کنم بهت اهنگ جدید شری ام میخوام عادت کنم بهت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب