loading...

موزیک خفن

متن آهنگ دلبری کن از معین زاد درویش من که هرکاری میکردی باهات پا بودمهرجا میرفتی عشقم همونجا بودماز همه بهتری تو هرچی میخوای دلبری کنحالمون کنار هم عجب حال بهتری شد پس چرا دل دل میکنی کارمو مشکل میک

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 03 مرداد 1398
متن آهنگ دلبری کن از معین زاد درویش

من که هرکاری میکردی باهات پا بودم
هرجا میرفتی عشقم همونجا بودم
از همه بهتری تو هرچی میخوای دلبری کن
حالمون کنار هم عجب حال بهتری شد

پس چرا دل دل میکنی کارمو مشکل میکنی


ببین کنار تو چقدر خوب میشه
کاری نکن که ته دلم خالی شه

تکست آهنگ دلبری کن از معین زاد درویش


ما که دلامون با دل هم جوره
با هم میمونیم آخه رابطمون خوبه
دلو بده به عشقم باز همیشه جلو چشمم باش
زندگیم تو رو کم داشت حالا که میدونی با من باش

پس چرا دل دل میکنی کارمو مشکل میکنی
ببین کنار تو چقدر خوب میشه
کاری نکن که ته دلم خالی شه

منبع بالموزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز دلبری کن معین زاد درویش ایرانسل دانلود ریمیکس دلبری کن معین زاد درویش دانلود آهنگ دلبری کن معین زاد درویش با کیفیت 320 متن آهنگ دلبری کن معین زاد درویش دانلود آهنگ دلبری کن معین زاد درویش با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز دلبری کن معین زاد درویش همراه اول دانلود آهنگ جدید دلبری کن معین زاد درویش دانلود آهنگ دلبری کن معین زاد درویش دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب