loading...

موزیک خفن

♪ سنی سویرم دیوانیم ♪ ♪ سنسیز حیاتی ویرانیم ♪ ♪ گل آرتیق اولمومه بهانیم ♪ ♪ گل منه تئز گل آی عمروم ♪ ♪ داریخمیشام وای عمروم ♪ ♪ الرین گوزلرین چون ♪ ♪ داریخمیشام آی عمروم ♪ ♪ عطرین چون تللرین چو

حسین بازدید : 1273 دوشنبه 07 مرداد 1398

♪ سنی سویرم دیوانیم ♪

♪ سنسیز حیاتی ویرانیم ♪

♪ گل آرتیق اولمومه بهانیم ♪

♪ گل منه تئز گل آی عمروم ♪

♪ داریخمیشام وای عمروم ♪

♪ الرین گوزلرین چون ♪

♪ داریخمیشام آی عمروم ♪

♪ عطرین چون تللرین چون ♪

♪ اوریده سئوگی نللر اولسون ♪

 

♪ گویما حیات زندان اولسون ♪

♪ بو جانیم سنه قوربان اولسون ♪

♪ گل منه تئز گل آی عمروم ♪

♪ داریخمیشام وای عمروم ♪

♪ الرین گوزلرین چون ♪

♪ داریخمیشام آی عمروم ♪

♪ عطرین چون تللرین چون ♪

♪ بیلیرم چوخ اوزموشم سنی ♪

♪ باتمیشام غمه گوناها ♪

♪ بو خسته اوریمه اول شفا ♪

♪ گل منه تئز گل آی عمروم ♪

♪ داریخمیشام وای عمروم ♪

♪ الرین گوزلرین چون ♪

♪ داریخمیشام آی عمروم ♪

♪ عطرین چون تللرین چون ♪

*♪♪*♪♪*♪♪*♪♪*♪♪*♪♪*♪♪*

تورو دوست دارم و دیوانه توام

بدون تو زندگیم ویرانه ای بیش نیست

بیا که دیگه برای مردن خودم بهانه هستم

بیا برای من زود بیا ای عمر من

دلتنگت شدم ای عمر من

برای دستات و چشمات

دلتنگت شدم ای عمر من

برای عطر تنت و موهات

توی قلبم عشق تو ماندگار باشه

نذار که زندگی برات زندان بشه

این جان من فدای تو بشه

بیا برای من زود بیا ای عمر من

دلتنگت شدم ای عمر من

برای دستات و چشمات

دلتنگت شدم ای عمر من

برای عطر تنت و موهات

میدونم خیلی تورو نارحت کردم

من به غم و گناه افتادم

برای این قلب بیمارم درمان باش

بیا برای من زود بیا ای عمر من

دلتنگت شدم ای عمر من

برای دستات و چشمات

دلتنگت شدم ای عمر من

برای عطر تنت و موهات

 

 

 

 

 

منبع خوبان موزیک

 

 







برچسب ها سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف کد آهنگ پیشواز سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف برای همراه اول دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف لینک مستقیم دانلود آهنگ بی کلام سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف دانلود آهنگ سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف کد آهنگ پیشواز سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف برای ایرانسل دانلود آهنگ سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف با کیفیت 320 متن آهنگ سنی سویرم دیوانیم شوهرت مامدوف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب