loading...

موزیک خفن

    دانلود آهنگ شکستم همونجا لیلا شدی,    دانلود اهنگ ارمین اراد لیلا,    دانلود اهنگ شکستم همونجا که لیلا شدی,    دانلود اهنگ ارمین اراد شک

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 10 مرداد 1398

    دانلود آهنگ شکستم همونجا لیلا شدی
,    دانلود اهنگ ارمین اراد لیلا
,    دانلود اهنگ شکستم همونجا که لیلا شدی
,    دانلود اهنگ ارمین اراد شکستم
,    شکستم همونجا ک لیلا شدی
,    دانلود اهنگ های ارمین اراد
,    اهنگ شکستم همونجا ک لیلا شدی
,    دانلود اهنگ ارمین اراد بی تو
,    دانلود آهنگ های آرمین آراد

 

شکستم؛ همون جا که لیلا شدی…●♪♫
شکستی؛ همون جا که من گم شدم…●♪♫
حلالم بکن؛ این دمِ آخری●♪♫
ببخش لیلا؛ اگه مجنون شدی!●♪♫
نترس! رفتنم واسه تو، بد نیست●♪♫
توو این رفتنم؛ جا واسه بحث نیست…●♪♫
یه روزی؛ تو هم مثلِ من می شکنی●♪♫
دقیقاً تو اون روز، الانِ منی●♪♫
شکستم؛ همون جا که لیلا شدی…●♪♫
شکستی؛ همون جا که من گم شدم…●♪♫
حلالم بکن؛ این دمِ آخری●♪♫
ببخش لیلا؛ اگه مجنون شدی!●♪♫


به دلت نگیر؛ منو ول کن، برو!●♪♫
تو خوبی؛ ولی منو عاشق نبین…●♪♫
به دلت نگیر…●♪♫
از اینجا به بعد؛ میرم با خودم…●♪♫
تو هم چشماتوُ ببند●♪♫
من؛ توو دنیایِ خودم غرقم●♪♫
پیِ لیلیِ خودم، می گردم…●♪♫
تو که خوبی؛ ولی خُب اون نیستی!●♪♫
نه! تو نمیشی؛ مثِ لیلی، همدم…●♪♫
شکستم؛ همون جا که لیلا شدی…●♪♫
شکستی؛ همون جا که من گم شدم…●♪♫
حلالم بکن؛ این دمِ آخری●♪♫
ببخش لیلا؛ اگه مجنون شدی!●♪♫

https://music-fa.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ شکستم همونجا لیلا شدی دانلود اهنگ ارمین اراد لیلا دانلود اهنگ شکستم همونجا که لیلا شدی دانلود اهنگ ارمین اراد شکستم شکستم همونجا ک لیلا شدی دانلود اهنگ های ارمین اراد اهنگ شکستم همونجا ک لیلا شدی دانلود اهنگ ارمین اراد بی تو دانلود آهنگ های آرمین آراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب