loading...

موزیک خفن

  آهنگ چشم سیا از محمدرضا آزادپورچش سیا ابرو سیا قشنگتر از شاپریاپا رو قلب من نزار با دل عاشق را بیاروی دفترا نوشتم روهمه نقاشیامن تو رو از دس نمیدمبه همین سادگیاجای توتو آسمون بودرو زمین پیدا

حسین بازدید : 189 جمعه 27 دی 1398

 

 آهنگ چشم سیا از محمدرضا آزادپور

چش سیا ابرو سیا قشنگتر از شاپریا
پا رو قلب من نزار با دل عاشق را بیا

روی دفترا نوشتم روهمه نقاشیا
من تو رو از دس نمیدمبه همین سادگیا

جای توتو آسمون بود
رو زمین پیدا شدی
به دلم آروم نشستی
توی قلبم جاشدی



طفلکی دل بیچاره
فکر اینجا رو نمیکرد
سفره دلش رو هرجا
پیش هر کی وا نمیکرد

آره هیشکی قد چشمات
غصـه منو نفـهمـید
با تو قلبم زیرو رو شد
دیگه از عشق نمی ترسید


چش سیا ابرو سیا قشنگتر از شاپریا
پا رو قلب من نزار با دل عاشق را بیا


ترانه مکرم







برچسب ها متن آهنگ چشم سیاه نوش آفرین متن اهنگ چشم سیاه ابرو سیاه قشنگتر از شاپریا متن اهنگ قرمز گل چارقدت چشم و ابرو سیاه چشم سیاه نگاه تو برای من اهنگ چشم و ابرو سیاه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب