loading...

موزیک خفن

شعر آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  ,دانلود اهنگ جدید,آکورد آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  ,تکست اهنگ,دانلود آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  به همراه متن,دانلود آهنگ زیبای آرون ا

حسین بازدید : 55 دوشنبه 14 مرداد 1398

شعر آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  ,دانلود اهنگ جدید,آکورد آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  ,تکست اهنگ,دانلود آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  به همراه متن,دانلود آهنگ زیبای آرون افشار به نام یار قدیمی  ,دانلود اهنگ ,متن آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  ,کد آهنگ پیشواز آرون افشار به نام یار قدیمی  ,تکست آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  ,کد آهنگ پیشواز آرون افشار به نام یار قدیمی  ایرانسل,دانلود آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  بهمراه متن,متن آهنگ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام یار قدیمی  ,دانلود آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی  ,دانلود آهنگ mp3 آرون افشار به نام یار قدیمی  ,کد آهنگ پیشواز آرون افشار به نام یار قدیمی  همراه اول,

 

 

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام یار قدیمی
Download NewSong By Aron Afshar Called yare ghadimi

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.48 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.93 مگابایت)

------------منبع بالموزیک------------

متن آهنگ یار قدیمی از آرون افشار

یک دنیا حرف و یک خیابان پر از دلتنگی
من به تو باختم تو داری با کی میجنگی
بی خبرم از تو منم و بغضی جانانه
سهم من از تو پرسه توو شهر دیووانه

ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم
رفتی از تو بی خبرم من، ای یار یار یار قدیمی
بی تو نفس تنگی گرفتم در هوایت رهگذرم من

تکست آهنگ یار قدیمی از آرون افشار


از زمین و از زمان دلگیرم نیستی و بی تو
من از دست میرم، نیستی و حال دلم داغونه
نیستی و بی تو چشام بارونه هی بارونه

ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم
رفتی از تو بی خبرم من، ای یار یار یار قدیمی
بی تو نفس تنگی گرفتم در هوایت رهگذرم من

 







برچسب ها شعر آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی دانلود اهنگ جدید آکورد آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی تکست اهنگ دانلود آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی به همراه متن دانلود آهنگ زیبای آرون افشار به نام یار قدیمی دانلود اهنگ متن آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی کد آهنگ پیشواز آرون افشار به نام یار قدیمی تکست آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی کد آهنگ پیشواز آرون افشار به نام یار قدیمی ایرانسل دانلود آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی بهمراه متن متن آهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام یار قدیمی دانلود آهنگ آرون افشار به نام یار قدیمی دانلود آهنگ mp3 آرون افشار به نام یار قدیمی کد آهنگ پیشواز آرون افشار به نام یار قدیمی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب