loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ حوصله کامران مولایی,    دانلود اهنگ دلتنگی کامران مولایی,    دانلود آهنگ دنیای من از کامران مولایی,    اهنگ کامران مولایی ت

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 16 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ حوصله کامران مولایی
,    دانلود اهنگ دلتنگی کامران مولایی
,    دانلود آهنگ دنیای من از کامران مولایی
,    اهنگ کامران مولایی توی این شهر همه میدونن
,    دانلود اهنگ حال دلم عجیبه
,    دانلود آهنگ پر احساسی برای من خاصی
,    دانلود آهنگ های غمگین کامران مولایی
,    توی این شهر همه میدونن عشقه من تویی
,    آهنگ توی این شهر همه میدونن که تورو دوست دارم

,   

 

متن آهنگ حوصله از کامران مولایی

نمیدونم چه جوری با تنهایی بسازم

وقتی که تو نباشی زندگیمو می بازم

نرو فقط یه لحظه حوصله کن عزیزم

اگه بری به عشقت شهرو به هم میریزم

حال دلم عجیبه وقتی تو رو ندارم

وقتی برای گریه شونتو کم میارم

حال دلم عجیبه من خیلی خستم

من عاشقت هستم من به تو دل بستم

توی این شهر همه میدونن عشق من تویی

توی بیقراریام تنها قرار من تویی

با تموم غم و غصه ها کنار میاد دلم

ba tamoome ghamo ghoseha kenar miyad delam

وقتی پشتم به تو گرمه و کنار من تویی

vaghti poshtam be to garmeo kenare man toei

توی این شهر همه میدونن عشق من تویی

وقتی بیقراریام تنها قرار من تویی

حوصله کن بزار تا دلم بگیره اروم

حوصله کن نزار تو مثل غریبه پا روم

بمون تا یه کم اروم بگیرم

وقتی که تو نباشی برای یکی بمیرم

تو بری زندگیمو زودی به هم میریزی

به جون هر دوتاون خیلی وام عزیزی

با تموم غم و غصه ها کنار میاد دلم

ba tamoome ghamo ghoseha kenar miyad delam

وقتی پشتم به تو گرمه و کنار من تویی

vaghti poshtam be to garmeo kenare man toei

توی این شهر همه میدونن عشق من تویی

وقتی بیقراریام تنها قرار من تویی

با تموم غم و غصه ها کنار میاد دلم

ba tamoome ghamo ghoseha kenar miyad delam

وقتی پشتم به تو گرمه و کنار من تویی

vaghti poshtam be to garmeo kenare man toei

ترانه آهنگ حوصله از کامران مولایی

با تموم غم و غصه ها کنار میاد دلم

ba tamoome ghamo ghoseha kenar miyad delam

وقتی پشتم به تو گرمه و کنار من تویی

vaghti poshtam be to garmeo kenare man toei

توی این شهر همه میدونن عشق من تویی

وقتی بیقراریام تنها قرار من تویی

حوصله کن بزار تا دلم بگیره اروم

حوصله کن نزار تو مثل غریبه پا روم

بمون تا یه کم اروم بگیرم

وقتی که تو نباشی برای یکی بمیرم

تو بری زندگیمو زودی به هم میریزی

به جون هر دوتاون خیلی وام عزیزی

با تموم غم و غصه ها کنار میاد دلم

ba tamoome ghamo ghoseha kenar miyad delam

وقتی پشتم به تو گرمه و کنار من تویی

vaghti poshtam be to garmeo kenare man toei

توی این شهر همه میدونن عشق من تویی

وقتی بیقراریام تنها قرار من تویی

با تموم غم و غصه ها کنار میاد دلم

ba tamoome ghamo ghoseha kenar miyad delam

وقتی پشتم به تو گرمه و کنار من تویی

vaghti poshtam be to garmeo kenare man toei







برچسب ها دانلود آهنگ حوصله کامران مولایی دانلود اهنگ دلتنگی کامران مولایی دانلود آهنگ دنیای من از کامران مولایی اهنگ کامران مولایی توی این شهر همه میدونن دانلود اهنگ حال دلم عجیبه دانلود آهنگ پر احساسی برای من خاصی دانلود آهنگ های غمگین کامران مولایی توی این شهر همه میدونن عشقه من تویی آهنگ توی این شهر همه میدونن که تورو دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب