loading...

موزیک خفن

آکورد آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,شعر آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,متن آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,دانلود آهنگ جدید امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,کد

حسین بازدید : 113 دوشنبه 21 مرداد 1398

آکورد آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,شعر آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,متن آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,دانلود آهنگ جدید امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,کد آهنگ پیشواز امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,دانلود آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,تکست آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,دانلود آهنگ زیبای امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ mp3 امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ,دانلود آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی بهمراه متن,کد آهنگ پیشواز امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی همراه اول,متن آهنگ,

 


Download NewSong By AmirHessam Mirhosseini Called royaye asheghi

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.15 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.69 مگابایت)

 

متن آهنگ رویای عاشقی از امیرحسام میرحسینی

وقتی باتوام شکل یک رویاس نباشی دلم میگیره
وقتی اینجایی فکرم ارومه باتو حالم خوبه
بامن تو بمون از من تو بخون نفسم بی تو میگیره
عشقو رویامی نور چشمامی دل من بی تو میگیره

دستای تو شده دارو نداره دلم من چه بیقرارم دلم
من عاشقتم روبه راهه دلم، چشمای من بیقراره اشک توئه
چشم به راهو ماته توئه دل مسته نگاهه توئه

تکست آهنگ رویای عاشقی از امیرحسام میرحسینی


میدونی میخوامت دل من باتو خوشه دیوونه
میدونی میمیره دل من وقتی نباشی میگیره
خوبه من عمره من تو رو باتموم جونم دوس دارم
وقتی تو اینجا باشی لحظه لحظه زندگی رو دوس دارم

دستای تو شده دارو نداره دلم من چه بیقرارم دلم
من عاشقتم روبه راهه دلم، چشمای من بیقراره اشک توئه
چشم به راهو ماته توئه دل مسته نگاهه توئه

 

 

 منبع بالموزیک







برچسب ها آکورد آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی شعر آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی متن آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی دانلود آهنگ جدید امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی کد آهنگ پیشواز امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی ایرانسل کد آهنگ پیشواز امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی دانلود آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی تکست آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی دانلود آهنگ زیبای امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی دانلود اهنگ دانلود آهنگ mp3 امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی دانلود آهنگ امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی بهمراه متن کد آهنگ پیشواز امیرحسام میرحسینی به نام رویای عاشقی همراه اول متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب