loading...

موزیک خفن

,    متن نوحه چرا مادر نمیخوابی,    متن نوحه لالایی علی اصغر,    متن نوحه قدیمی علی اصغر,    متن نوحه سنگین علی اصغر,    متن

حسین بازدید : 2857 چهارشنبه 20 شهریور 1398



,    متن نوحه چرا مادر نمیخوابی
,    متن نوحه لالایی علی اصغر
,    متن نوحه قدیمی علی اصغر
,    متن نوحه سنگین علی اصغر
,    متن نوحه علی اصغر صغیر من
,    متن نوحه علی اصغر ترکی
,    متن نوحه سنتی علی اصغر
,    متن نوحه علی اصغر صغیر من طفل نخورده شیر من
,    متن لالایی علی اصغر بوشهری

 

متن نوحه حضرت علی اصغر محرم 

لالایی لالایی، امون از تنهایی

لالایی لالایی، أعاننا الله علی وحدتنا

 

امون از روز قحط آب

أعاننا الله من یوم قحط الماء

 

صدای گهواره، سکوت شیرخواره

صوت أرجحة السریر، وصمت الرضیع

 

نگاه مبهوت رباب

ونظرة الرباب المتحیرة

 

علی، با اینکه اصغری

علی، بما أنك أصغر

 

ولی، نوه ی حیدری

ولکنك حفید حیدر

 

خودت، یه پا سرلشکری… علی

وأنت بنفسك قائد جیش

 

علی، غنچه ی سر جدا

علي، أیها البرعم المقطوع رأسه

 

علی، شدی نذر خدا

علي، أصبحت نذراً لله

 

علی، محسن کربلا… علی

علي، أنت محسن کربلاء

 

چی شد گهواره، کجاست شیرخواره

أین السریر، أین الرضیع

 

بگید برگرده، بارون می باره

أخبروه لیرجع، فالمطر یهطل

متن نوحه حضرت علی اصغر محرم 

بخواب ای غنچه پرپر

بخواب ای کودک مادر

بخواب ای شیر خوار اصغر

لالائی اصغرم ، لای لای 2

عزیزم از چه بی تابی

چرا مادر نمی خوابی

گمانم تشنه ی آبی

لالائی اصغرم ، لای لای 2

چنین مادر مکن زاری

چه شور است این به سر داری

مگر میل سفر داری

لالائی اصغرم ، لای لای 2

مزن آتش به جان من

مبر صبر و توان من

ببین اشک روان من

لالائی اصغرم ، لای لای 2

علی ای راحت جانم

علی ای روح  ریحانم

مزن ناخن به پستانم

علی جانم، علی جانم

لالائی اصغرم ، لای لای

گل خوش منظرم لای لای

علی اصغرم لای لای

متن نوحه حضرت علی اصغر محرم 

کودک غمزده زار ، علی ، یا ولدی

نور چشم من بی یار ، علی،  یا ولدی

کی زده تیر جفا بر گلوی نازک تو

ای به گلزار جهان ، غنچه بی خار ، علی

ای گل احمر مادر ز چه پژمرده شدی

بلبل آسا ز غم کیست که افسرده شدی

گوئیا از ستم حرمله افسرده شدی

کردت از جان ز چه بیزار ، علی ، یا ولدی

چشمم افتد چو به این حنجره پاره تو

دگر امشب ننشینم ، بر گهواره ی تو

حق به فریاد دل مادر بیچاره تو

برسد زین غم بسیار ، علی ، یا ولدی

جان به قربان تو و حنجر پر خون تو باد

هر کسی بشنود این واقعه ، مجنون تو باد

گر نسوزد دلش از بهر تو ، مدیون تو باد

از مسلمان وز کفار ، علی ، یا ولدی

مرحوم سید مظلوم بروجردی

متن نوحه حضرت علی اصغر محرم 

حسین آمد به میدان و علی اصغر در آغوشش

چو ابری بر رخ ماهی عبای شاه رو پوشش

لب خاموش او گوید ز سوز دل حکایتها

ز بی تابی و بی آبی سرش خم گشته بر دوشش

حسین آمد به میدان و علی اصغر در آغوشش

چو ابری بر رخ ماهی عبای شاه رو پوشش

لبش بی رنگ و دل پر خون نگاه مات او محزون

هوای کربلا برده همه صبر و همه هوشش

حسین آمد به میدان و علی اصغر در آغوشش

چو ابری بر رخ ماهی عبای شاه رو پوشش

نه می نالد ز بی آبی نه می  گرید ز بی شیری

در آغوش پدر دیگر شده مادر فراموشش

حسین آمد به میدان و علی اصغر در آغوشش

چو ابری بر رخ ماهی عبای شاه رو پوشش

زبان خونین و را گاهی برون آرد به آرامی

مگر مرطوب و گرداند لبان خشک و خاموشش

حسین آمد به میدان و علی اصغر در آغوشش

چو ابری بر رخ ماهی عبای شاه رو پوشش

نگر اصغر که چون اکبر فدای راه  ثارالله

چو ماهی می تپد اما تبسم بر لب نوشش

حسین آمد به میدان و علی اصغر در آغوشش

چو ابری بر رخ ماهی عبای شاه رو پوشش

رباب ا انتظار آندم برون آمد که شاه آمد

سرا پا غرقه در خون و علی اصغر در آغوشش

https://www.bikalak.com/

 







برچسب ها متن نوحه چرا مادر نمیخوابی متن نوحه لالایی علی اصغر متن نوحه قدیمی علی اصغر متن نوحه سنگین علی اصغر متن نوحه علی اصغر صغیر من متن نوحه علی اصغر ترکی متن نوحه سنتی علی اصغر متن نوحه علی اصغر صغیر من طفل نخورده شیر من متن لالایی علی اصغر بوشهری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب