loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صب نکرد,    دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد,    دانلود اهنگهای پیام رشیدی نیا,  &

حسین بازدید : 48 جمعه 05 مهر 1398


,    دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صب نکرد
,    دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد
,    دانلود اهنگهای پیام رشیدی نیا
,    دانلود اهنگ از این بیشتر از تو توقع ندارم
,    دانلود اهنگ میگم من به خوشبختی عادت نداشتم
,    من همش تو فکر اینم که کی دستاتو میگیره
,    اهنگ های پیام رشیدی نیا
,    دانلود اهنگ پیام رشیدی نیا حالا وقتشه
,    پیام رشیدی نیا داغت سنگینه

,   

https://www.jenabmusic.com/65116/music-bade-to-5.html

وقتیکه حرف تو میشه سرمو پایین میگیرم

هنوزم بخاطر تو تنهایی جایی نمیرم

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد

خیلیا رد شدن از توو زندگیم

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد

تو تصمیمت اینه که تنهام بذاری نمیخوام که حتی دلیلی بیاری

برو من میگم تو مقصر نبودی

میگم من بریدم تو حاضر نبودی

میگم من به خوشبختی عادت نداشتم

میگم واسه عشقش لیاقت نداشتم

بخوای هدیه هاتم واست پس میارم از این بیشتر از تو توقع ندارم

کاش الان تو اینجا بودی حالو روزمو میدیدی

تو که منو میشناسی

تو که گریه هامو دیدی

دل من هر جا که هستی هنوزم پیش تو گیره

من همش توو فکر اینم که کی دستاتو میگیره

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد

خیلیا رد شدن از توو زندگیم

بعد تو هیشکی برام صبر نکرد

تو تصمیمت اینه که تنهام بذاری نمیخوام که حتی دلیلی بیاری

برو من میگم تو مقصر نبودی

میگم من بریدم تو حاضر نبودی

میگم من به خوشبختی عادت نداشتم

میگم واسه عشقش لیاقت نداشتم

بخوای هدیه هاتم واست پس میارم از این بیشتر از تو توقع ندارم

تو تصمیمت اینه که تنهام بذاری نمیخوام که حتی دلیلی بیاری

برو من میگم تو مقصر نبودی

میگم من بریدم تو حاضر نبودی

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صب نکرد دانلود اهنگ بعد تو هیشکی برام صبر نکرد غم لعنتی منو درک نکرد دانلود اهنگهای پیام رشیدی نیا دانلود اهنگ از این بیشتر از تو توقع ندارم دانلود اهنگ میگم من به خوشبختی عادت نداشتم من همش تو فکر اینم که کی دستاتو میگیره اهنگ های پیام رشیدی نیا دانلود اهنگ پیام رشیدی نیا حالا وقتشه پیام رشیدی نیا داغت سنگینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب