loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ چه بد كردم عليرضا قرباني 320,    خوشا دردی که درمانش تو باشی علیمی,    آهنگ خوشا دردی که درمانش تو باشی هژیر مهرافروز,

حسین بازدید : 681 یکشنبه 14 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ چه بد كردم عليرضا قرباني 320
,    خوشا دردی که درمانش تو باشی علیمی
,    آهنگ خوشا دردی که درمانش تو باشی هژیر مهرافروز
,    دانلود آهنگ چه بد کردم که مهر ازمو بریدی
,    دانلود آهنگ عاشقانه علیرضا قربانی
,    چه بد کردم که مهر از مو بریدی
,    دانلود آهنگ خوشا دردی که درمانش تو باشی
,    ارکستر علیرضا قربانی
,    دانلود غمگین ترین اهنگ های علیرضا قربانی

,   

http://www.myfaza2music.net

هزار بار بگفتی نکو کنم کارت
نکو نکردی و از بد بتر کنون کردی
کجا به درگه وصل تو ره توانم یافت
چو تو مرا به در هجر رهنمون کردی
چه بد کردم؟ چه شد؟ از من چه دیدی؟
که ناگه دامن از من درکشیدی
چه افتادت که از من برشکستی؟
چرا یکبارگی از من رمیدی؟
چه خوش باشد! که دلدارم تو باشی
ندیم و مونس و یارم تو باشی
دل پر درد را درمان تو سازی
شفای جان بیمارم تو باشی
به غم زان شاد می‌گردم که تو غم خوار من گردی
از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی
بسا خون جگر، جانا، که بر خوان غمت خوردم
به بوی آنکه یک باری تو هم مهمان من باشی
خوشا چشمی!که رخسار تو بیند
خوشا ملکی! که سلطانش تو باشی
خوشا آن دل! که دلدارش تو باشی
خوشا جانی! که جانانش تو باشی







برچسب ها دانلود آهنگ چه بد كردم عليرضا قرباني 320 خوشا دردی که درمانش تو باشی علیمی آهنگ خوشا دردی که درمانش تو باشی هژیر مهرافروز دانلود آهنگ چه بد کردم که مهر ازمو بریدی دانلود آهنگ عاشقانه علیرضا قربانی چه بد کردم که مهر از مو بریدی دانلود آهنگ خوشا دردی که درمانش تو باشی ارکستر علیرضا قربانی دانلود غمگین ترین اهنگ های علیرضا قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب